کد خبر: ۳۲۲۹۶۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۰۷ تير ۱۳۹۴
آیا مهاجم ایرلندی به خاطر سرمربی استقلال به پرسپولیس باز می‌گردد؟
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، ایمون زاید گفته بود باشگاه استقلال دیوانه‌ بود که مظلومی را انتخاب کرد. این مسئله خشم استقلالی‌ها را برانگیخت و چند بازیکن می‌خواستند مصاحبه‌های تندی علیه او انجام دهند که البته یکی، دو نفر مانع شدند. پرویز مظلومی هم به شدت از دست ایمون زاید شاکی شده بود‌ و...

 

* درخواست پرسپولیسی‌ها

جالب این‌که زاید را خود پرسپولیسی‌ها نخواستند و بیرونش کردند. او در 2 سال گذشته خیلی تلاش کرد به پرسپولیس برگردد، اما در نهایت فقط به لیگ مالزی رسید و نتوانست به تیم محبوبش که خاطرات خوبی از آن دارد، برگردد.

 

بعد از حضور مظلومی بسیاری از پرسپولیسی‌ها در اینستاگرام خواستار بازگشت ایمون زاید شدند ولی طبعا این یک درخواست احساسی است و باید دید برانکو به خواست پرسپولیسی‌های دوآتشه که هنوز دربی سال‌90 را فراموش نکرده‌اند، توجه می‌کند یا نه؟!

 

* حمله به زاید و آندو

استقلالی‌ها هم در فضای مجازی به زاید حمله‌ و حتی از جملات توهین‌آمیزی علیه او استفاده کردند. حتی علیه آندو هم استقلالی‌ها جبهه گرفته بودند، چه رسد به زاید که از جمله "استقلالی‌ها دیوانه بودند که مظلومی را آوردند" استفاده کرده بود. البته مظلومی و خسرو حیدری در مصاحبه‌هایی جواب نسبتا تندی به مهاجم سابق قرمزها دادند.

 

* زاید برمی‌گردد؟

جنجال در مورد حرف‌های زاید دیروز هم در فضای مجازی ادامه داشت. پرسپولیسی‌ها از این طریق برای استقلالی‌ها کری می‌خواندند و استقلالی‌ها هم عدد 4 را به رخ زاید و پرسپولیسی‌ها می‌کشیدند.

 

اما سوال روز این است که آیا ایمون زاید به خاطر مظلومی! به پرسپولیس باز می‌گردد؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها