کد خبر: ۳۲۲۹۲۹
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۰۷ تير ۱۳۹۴
مهاجم فصل پیش استقلال خوزستان گفت: «من قبل از پرسپولیس در استقلال بازی می کردم اما هیچ دلیلی ندارد که استقلالی محسوب شوم.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، سیدمهدی سیدصالحی روز گذشته به دلیلی نامعلوم در باشگاه پرسپولیس حاضر شد آن هم در شرایطی که هواداران معترض در ورودی باشگاه تجمع کرده بودند.

 

او در واکنش به اعتراض ها گفت: «متاسفانه برخورد خوبی با من صورت نگرفت. من 13 سال در بهترین تیم های ایران بازی کردم اما بنا به دلایلی نگذاشتند که در پرسپولیس کارم را انجام دهم. دلیل رفتن من را بروید از کسانی بپرسید که سعی داشتند آشناها و رفقایشان را باورند. منظور من آقای دایی است که مرا کنار گذاشت تا دوست و رفقایش را به پرسپولیس بیاورد.»

 

سیدصالحی در مورد شعارهایی که علیه اش سر داده شد با ناراحتی گفت: «این آقایون معترض باید علیه بازیکنانی شعار دهند که سال‌هاست در پرسپولیس توپ می زنند و هیچ کارایی برای این تیم نداشتند.»

 

وی در ادامه توضیح داد: «به من می‌گویند مهاجم استقلالی! من قبل از پرسپولیس در استقلال بازی می کردم اما هیچ دلیلی ندارد که استقلالی محسوب شوم چون در هر تیمی که بازی کرده ام، با تعصب به میدان رفته و با افتخار پیراهنش را به تن کردم.»

 

سیدصالحی همچنین تاکید کرد: «من هیچ جا با پارتی وارد نشدم و در بهترین تیم های ایران بازی کردم. ما چون بازیکن ساکت و ساده ای هستیم به همین خاطر این تهمت ها را به ما می زنند. در پرسپولیس 7 گل زدم و 3 پاس گل دادم.»

 

وی افزود: «اگر روزی برسد که احساس کنم فوتبالم دارد تمام می شود و نمی توانم مفید باشم کنار می گذارم. هر جا رفتم با غیرتم بازی کردم و ناراحت این چیزها نیستم. من خدا را شاکر هستم در آن سالی که در پرسپولیس بودم نایب قهرمان ایران شدیم و بهترین گلزن پرسپولیس بودم.»

 

سیدصالحی در پایان در مورد اینکه آیا دوست داشت در پرسپولیس بماند یا نه، تاکید کرد: «آرزویم این بود که در پرسپولیس فوتبالم را ادامه دهم اما  آقایان نگذاشتند که در پرسپولیس بمانم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها