کد خبر: ۳۲۲۴۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۰۵ دی ۱۳۹۰

آندرانیک تیموریان، هافبک ملی پوش استقلال در تمرین روز جمعه حسابی برای عکاسان و خبرنگارن سوژه درست کرد. او یک بازوبند کاپیتانی درست کرد و آن را دور بازویش پیچید تا خیلی ها تصور کنند که آندو قرار است بعد از جدایی فرهاد مجیدی کاپیتان آبی ها شود.

به گزارش قدس انلاین به نقل از تماشا : آندرانیک تیموریان، هافبک ملی پوش استقلال در تمرین روز جمعه حسابی برای عکاسان و خبرنگارن سوژه درست کرد. او یک بازوبند کاپیتانی درست کرد و آن را دور بازویش پیچید تا خیلی ها تصور کنند که آندو قرار است بعد از جدایی فرهاد مجیدی کاپیتان آبی ها شود. البته این فقط یک شوخی از طرف تیموریان بود و او با صراحت تاکید می کند که قرار نیست کاپیتان استقلال باشد. تیموریان در گفت و گوی اختصاصی با تماشا به سوالات پاسخ می دهد.

 

*آقای تیموریان، کاپیتانی استقلال مبارک!

کاپیتان کجا بود، من فقط شوخی کردم تا بقیه بازیکنان خوشحال باشند و روحیه بگیرند به هر حال در کنار تمرینات باید شادابی هم داشته باشیم.

*این بازوبند را فرهاد مجیدید به تو داد؟

خیر. من به شوخی گفتم که آقا فرهاد بازوبند را از قطر برایم فرستاده است. مارجای بازوبند این بود که من قبل از شروع تمرین، در رختکن یک چسب برداشتمو روی آن با ماژیک حرف C را نوشتم. در واقع با یک چسب و ماژیک بازوبند درست کردم و آن را به بازو بستم.

*پس آماده بازوبند کاپیتانی هستی؟

بله.

*یعنی در نیم فصل دوم کاپیتان تویی؟

نه بابا، شوخی کردم. در استقلال خیلی ها هستند که هم از من بزرگترند و هم اینکه قدیمی ترند. من با حضور آنها به هیچ عنوان به خودم اجازه نمی دهم هک بازوبند را ببندم.

*راستی نیم فصل دوم را باید بدون فرهاد مجیدی آغاز کنید. در این مورد چه صحبتی دارید؟

من واقعا بابت جدایی آقافرهاد افسوس می خورم. او سال ها برای استقلال زحمت کشید ولی به هر حال شرایط خانوادگی اش طوری بود که دیگر نمی توانست در تهران بماند. من برای مجیدی آرزوی موفقیت دارم.

*فکر نمی کنی استقلال با جدایی مجیدی دچار مشکل شود؟

من امیدوارم این اتفاق نیفتد. به هر حال آقافرهاد یک فوتبالیست تاثیرگذار بود و ما باید جای خالی او را پر کنیم.

*خیلی ها می گویند مجیدی دخترش را بهانه کرد و به دلیل مسائل مالی راهی قطر شد. نظر تو در این باره چیست؟

متاسفانه رسانه ها هرچه می خواهند می گویند ولی بهترین فردی که می تواند در این باره حرف بزند خود مجیدی است. من معتقدم دیگران نباید خیلی راحت درباره او قضاوت کنند.

*راستی شرایط فعلی استقلال چطور است؟

ما تمرینات را شروع کردیم و برای نیم فصل دوم بدنسازی می کنیم. اکثر بازیکنان هم در تمرینات حاضر هستند و خوشبختانه شرایط خوبی داریم.

*راستی بازی با شهرداری یاسوج را چطور می بینید؟

فکر می کنم بازی سختی داشته باشیم. خیلی ها خیال می کنند استقلال به راحتی به فینال صعود می کند ولی من چنین نظری ندارم. به نظر من شهرداری یاسوج حریف خطرناکی است که می تواند ما را اذیت کند. همه تیم ها در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال انگیزه زیادی دارند.

*استقلال قهرمان جام حذفی می شود؟

شرایط جام حذفی با لیگ فرق می کند و من معتقدم فاکتور شانس، نقش زیادی در موفقیت یک تیم دارد. امیدوارم استقلال در جام حذفی خوش شانس باشد و در نهایت بتوانیم قهرمانی در این رقابت ها را به دست آوریم. ما امسال باید هم در جام حذفی قهرمان شویم هم در لیگ برتر و امیدوارم این اتفاق بیفتد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها