کد خبر: ۳۲۲۲۴۸
زمان انتشار: ۱۰:۴۴     ۰۳ تير ۱۳۹۴
بازیکن تیم تراکتورسازی گفت: «من از پیشنهاد پرسپولیس حرفی نزدم و آنها خودشان این موضوع را رسانه ای کردند چرا که الویت من همیشه تراکتورسازی است.»
به گزرش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، محمد ایرانپوریان از جمله بازیکنانی است که هنوز در مورد ادامه همکاریش با تراکتورسازی به نتیجه قطعی نرسیده است و همچنان نیم نگاهی به پرسپولیس دارد.

 

آخرین اظهارات ایرانپوریان را می خوانید:

 

* چرا تمدید نکردی؟

- چند شب پیش زنگ زدند و قرار شد بروم باشگاه دعا می‌کنم هر چه خیر است همان اتفاق بیفتد. البته بحث مالی مطرح نیست. واقعیت این است که اصلا از این اخلاق ها ندارم .اولویتم، تراکتور است و تا آخر هفته هم همه چیز مشخص می‌شود.

 

* با رفتن کیانی کاپیتان اول تراکتور میشوی .این موضوع تو را برای تمدید وسوسه نمی کند؟

- البته که یک افتخار است و بستن بازوبند تراکتور نصیب هر بازیکنی نمی‌شود. افتخاری که برای کیانی و من ثبت شده است. اما بیشتر دوست داشتم کیانی می ماند تا این که من کاپیتان شوم.

 

* از یارگیری های تیمتان و ریزشی که داشته راضی هستی؟

- هنوز که اتفاقی رخ نداده است ولی این مسائل به من مربوط نمی شود و کاری فنی و تخصصی است. با این حال معتقدم ما نفرات خوبی داریم و اگر آنها را بتوانیم حفظ کنیم با جذب چند مهره و رفع نقاط ضعف بتوان فصل آینده قهرمان شویم.

 

* امسال رقیب سرسختی به نام علی حمودی داری که انگیزه های زیادی دارد؟

- می تواند رقابت جذابی باشد. همیشه رقابت من با دوستانم جذاب بوده است. از رقابت‌ با هر بازیکنی استقبال می‌کنم. من کسی نیستم که در رقابت‌ کم بیاورم و بترسم. پس اصلاً در ماندن و رفتن من تأثیری ندارد. بازیکن باید تلاش کند، مربی هم هر چه صلاح بداند همان است.

 

* پس می مانی؟

- من هیچ جا حرف از رفتن نزدم. همیشه هم گفتم اول تراکتور. من نیم فصل لیگ چهاردهم دو پیشنهاد خوب از دو تیم خوب داشتم اما هرگز به آن فکر نکردم.

 

* منظورت پیشنهاد پرسپولیس است؟

- من در مورد پیشنهاد پرسپولیس چیزی نگفتم. موضوع پرسپولیس زمانی رسانه‌ای شد که باشگاه پرسپولیس اعلام کرد و همه چیز را لو داد. به هر حال من اهل این مسائل نیستم و امیدوارم هرچه به صلاح است اتفاق بیفتد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها