کد خبر: ۳۲۱۷۰۸
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
سرمربی جدید آبی ها پس از حضور در جمع طرفداران استقلال در خیابان و مقابل ورودی باشگاه به سوالات آنها پاسخ داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، پرویز مظلومی که پیش از رسیدن به باشگاه از تجمع هواداران اطلاع پیدا کرده بود در شرایطی که می توانست با اتومبیلش به پارکینگ باشگاه وارد شود، ماشین خود را در خیابان پارک کرد تا به سوالات هواداران پاسخ دهد.

 

وی گفت: «مخصوصا به پارکینگ نرفتم تا به جمع هواداران بیایم و به سوالات آنها پاسخ بدهم. شنیدم که تعدادی از آنها به انتخاب من معترض هستند برای همین با آنها حرف خواهم زد.»

 

مظلومی در این باره بعد از مواجهه با اعتراضات طرفداران نسبت به انتخاب خودش پاسخ داد: «برای شما باید استقلال مهم باشد نه فرد. من هم استقلالی هستم و همه هم و غمم استقلال است. مطمئن باشید که با قدرت برای موفقیت استقلال کار خواهیم کرد.»

 

در ادامه یکی از طرفداران از او سوال کرد آیا باز هم می خواهید بازیکنان مسن و پا به سن گذاشته را به استقلال بیاورید که مظلومی جواب داد: «تیم استقلال ستاره لازم دارد. البته در کنار ستاره ها باید به فکر بهره گیری از نیروهای جوان هم باشیم. به همین خاطر فهرستی که در دست من است از همین بازیکنان پر است اما با توجه به حضور اصحاب رسانه فعلا نمی توانم اسمی از بازیکنان ببرم اما شما مطمئن باشید که تیمی قدرتمند و در خور نام استقلال را خواهیم بست.»

 

مظلومی درباره اینکه بازیکنانی مثل مهدی رحمتی و آندرانیک تیموریان از سوی هواداران این تیم بی غیرت خطاب شده اند و شاید حضور آنها جایز نباشد، عنوان کرد: «اینها بازیکنانی بودند که به استقلال کمک کردند و نباید این حرف ها را زد. یکسری هوادار ناراحت هستند اما من به این اعتقاد ندارم که بازیکنان بی غیرت هستند. به هر حال یکسری آمدند و قابل احترام هستند. استقلال 30 میلیون هوادار دارد. اینها عمرشان را در استقلال گذاشتند و باید دید که دلیل جدایی بازیکنان قبلی و محبوب استقلال چه بوده است. اینها بازیکنان کمی نیستند و از تیمهای زیادی خواهان دارند.»

 

وی درباره اعتراض برخی هواداران به حضور خودش بیان داشت: «هنوز مهر قرارداد ما خشک نشده است. من آدمی هستم که می روم در میان هواداران و با آنها صحبت می کنم. هوادار حق دارد و صاحب این تیم است.»

 

 سرمربی استقلال در خصوص اینکه گفته می شد استقلال 10 سال رو به عقب رفته، تصریح کرد: «مطمئن باشید که ما 10 سال رو به جلو می رویم. تمام سعی ما این است که در مسیر پیشرفت گام برداریم.»

 

وی در خصوص اینکه گفته می شود میانگین سنی استقلال بالاست، گفت: «ما فرصت جذب 6 بازیکن سهمیه لیگ برتری را بیشتر نداریم. البته از هواداران فرصت می خواهیم که تیم را ببندیم. شاید برخی از بازیکنان فعلی در تاکتیک تیمی ما نباشند و با نهایت احترام باید به یک تیم دیگر بروند.»

 

مظلومی درباره امکانات کمپ اذعان داشت: «از وضعیت کمپ استقلال بازدید کردیم. چمن کمپ مشکل دارد و فعلا نمی توانیم آنجا تمرین کنیم. زمین زیر کشت است و یکسری کارهای جزیی دارد. رختکن ها و اتاق کادرفنی نیز باید تکمیل شود و دچار مشکلاتی است. انشاءالله که زودتر حل شود اما فکر می کنم باید جای دیگری تمرین کنیم.»

 

وی در واکنش به این مساله که گفته می شود در دوره قبلی حضور او بازیکن سالاری بوده، گفت: «لطفا سوال حاشیه ای نپرسید. ما به استقلال آمدیم تا دیگر حاشیه ای نداشته باشیم.»

 

سرمربی استقلال بار دیگر درباره لیستش افزود: «الان به باشگاه آمدم تا این لیست را هماهنگ کنم. هیات مدیره و اسپانسر هستند که تعیین می کنند چقدر بودجه داریم. البته به من قول هر گونه همکاری را داده اند.»

 

وی درباره اینکه کرار می ماند یا خیر، گفت: «کرار بازیکن خوب و مورد علاقه من است. مطمئن باشید که این بازیکن دیگر حاشیه نخواهد داشت.»

 

مظلومی در پایان درباره رخصت گرفتنش از قلعه نویی اذعان داشت: «من مربی هستم که همیشه زنگ می زنم و از نفر قبلی اجازه می گیرم. البته با قلعه نویی تماس گرفتم که پاسخ تلفنش را نداد. اگر هم نتوانستیم تلفنی صحبت کنیم، از همین طریق از قلعه نویی اجازه می گیرم. قلعه نویی مربی بزرگی است و مطمئنم که به عنوان یک استقلالی پشتیبان ماست.»

 

مظلومی پس از بیان این سخنان و در حالی که همچنان از سوی طرفداران استقلال که از سراسر تهران و حتی کرج به مقابل باشگاه آمده بودند وارد ساختمان شد تا جلسه خود را با منصور پورحیدری برای بررسی بازیکنان مد نظر قرار داده شده شروع کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها