کد خبر: ۳۲۱۳۹
زمان انتشار: ۱۸:۱۹     ۰۴ دی ۱۳۹۰
معاریو همچنین نوشت: بی‌گمان، حزب‌الله لبنان، از «حق» خود در گرفتن انتقام خون [شهید] «عماد مغنیه»، فرمانده نظامی این حزب‌الله کوتاه نخواهد آمد و ممکن است هر آن انتقام بگیرد. حزب‌الله دقیقا می‌داند وی همواره به خارج از «اسراییل» سفر می‌کند، زیرا او اکنون با یک شرکت اسراییلی که در زمینه انرژی فعالیت می‌کند، همکاری دارد؛ بنابراین، برای پیگیری کار کثیرالسفر است.
تابناک، روزنامه صهیونیستی «معاریو» در شماره صبح امروز خود مدعی شد، به اطلاعات محرمانه‌ای دست یافته است، مبنی بر اینکه حزب‌الله لبنان بر تلاش خود برای گرفتن انتقام از مقامات ارشد امنیتی و نظامی اسراییل و به ویژه رییس سازمان اطلاعات و امنیت این رژیم، که در ترور عماد مغنیه نقش داشته اند ، افزوده است .

این روزنامه در ادامه ادعای خود نوشت: اداره امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، تصمیم گرفته که یک محافظ شخصی برای «گابی اشکنازی»، رییس سابق ستاد ارتش و یک محافظ نیز برای «مائیر داگان»، رییس سابق سازمان اطلاعات و امنیت اسراییل و محافظی دیگر نیز برای «عاموس یادلین»، رییس اداره اطلاعات ارتش صهیونیستی بگذارد، زیرا این سه نفر در معرض انتقام گیری از سوی حزب‌الله لبنان هستند.

معاریو همچنین نوشت: بی‌گمان، حزب‌الله لبنان، از «حق» خود در گرفتن انتقام خون [شهید] «عماد مغنیه»، فرمانده نظامی این حزب‌الله کوتاه نخواهد آمد و ممکن است هر آن انتقام بگیرد.

این روزنامه صهیونیستی در پایان نوشت: حزب‌الله دقیقا می‌داند که «اشکنازی» همواره به خارج از «اسراییل» سفر می‌کند، زیرا او اکنون با یک شرکت رژیم صهیونیستی که در زمینه انرژی فعالیت می‌کند، همکاری دارد؛ بنابراین، برای پیگیری کار کثیرالسفر است. از همین روی خطر اصلی او را تهدید می‌کند.

نکته جالب اینکه این روزنامه صهیونیستی نیز انتقام‌گیری را حق حزب‌الله می‌داند که روزی مقامات صهیونیست باید برای این پس دادن این حق مجازات شوند؛ مجازاتی که تا کنون هیچ سازمان بین‌المللی یا حقوق بشری برای دولتی که آشکارا مروج تروریسم دولتی است، در نظر نگرفته است و این سازمان‌ها و محاکم جنایی بین‌المللی، همچنان چشمان خود را بر این تروریسم دولتی بسته‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها