کد خبر: ۳۲۱۱۴
زمان انتشار: ۰۰:۰۴     ۰۵ دی ۱۳۹۰

شایعات درخصوص زنی که در تصاویر در کنار کیم جونگ اون دیده می‌شود، حاکی از آن است که این زن همسر رهبر جدید کره شمالی است.

به گزارش سرویس خواندنی های 598 به نقل از روزنامه دیلی میل،‌ در صورتی که این شایعات صحت داشته باشد، به نظر می‌رسد حضور همسر کیم جونگ اون، رهبر جدید کره‌شمالی در ملاء‌عام نشان‌دهنده نوعی تحول در عرصه سیاسی این کشور است چرا که چنین اقدامی در دوران رهبری کیم جونگ ایل، رهبر سابق کره‌شمالی بی‌سابقه بوده است.

کیم جونگ ایل که چند روز پیش در اثر حمله قلبی درگذشت، دارای هفت فرزند از چهار همسر خود بوده است. با این حال تاکنون این مساله مشخص نشده است که همسران رهبر سابق کره‌شمالی چه کسانی بوده‌اند.

در تصاویر منتشرشده از حضور کیم جونگ اون در کاخ یادبود "کومسوسان"، در میان رهبران ارشد کره شمالی از جمله "کیم یونگ نام"، رئیس هشتاد و سه ساله مجمع عالی خلق، زن جوان و زیبایی در کنار کیم جونگ اون دیده می‌شود.

حضور این زن می‌توانهد گزارش‌ها از منابع کره‌جنوبی مبنی براینکه رهبر جدید کره‌شمالی با یک دانشجوی دکتری دانشگاه کیم ایل سونگ در پیونگ‌یانگ ازدواج کرده،‌ را تایید کند.

هر چند نام این زن هنوز مشخص نشده است اما گفته می‌شود وی از اهالی "چونگ جین" واقع در شمال شرق کره شمالی و حدوداً بیست و شش ساله است.

در حالی که باور بسیاری بر این است که این زن همسر کیم جونگ اون است، برخی دیگر عنوان داشته‌اند که این زن احتمالاً یکی از چهار دختر رهبر سابق کره شمالی است.

از سوی دیگر کره شمالی اعلام کرده است به گروه‌هایی که برای ابراز همدردی از کره جنوبی قصد سفر به پیونگ یانگ را دارند، اجازه می‌دهد وارد کره‌شمالی شوند.

براساس گزارش یک پایگاه اینترنتی رسمی دولت کره شمالی، امنیت اتباع کره‌جنوبی در سفرشان به پیونگ یانگ تضمین خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها