کد خبر: ۳۲۱۰۱۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
هافبک ذوب‌آهن گفت: «از آقای آذری می‌خواهم اگر من را نمی‌خواهد حداقل یک تماس با من بگیرد تا من تکلیفم روشن شود.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، اکبر ایمانی از شرایطش در تیم بسیار ناراحت است تا جایی که ادعا می‌کند هیچ کس جواب تلفنش را نمی‌دهد!

 

ایمانی که اول فصل قبل یکی از ستاره‌های ذوب‌آهن بود، در پایان بازی‌ها به یک نیمکت‌نشین مطلق تبدیل شد. او درباره این مساله اظهار داشت: «واقعا خودم هم نمی‌دانم چون فکر می‌کنم این فصل یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی من بود و نمی‌دانم چه اتفاقی برایم افتاد که به یکباره به یک نیمکت‌نشین تبدیل شدم.»

 

هافبک ذوبی‌ها در مورد ادامه همکاری‌اش با این تیم هم ادامه داد: «من دوست دارم در اصفهان بمانم. در این شهر بزرگ شده‌ام و همسرم هم اصفهانی است. قراردادم تمام شده اما متاسفانه هر چه به آقای آذری زنگ می‌زنم، جواب من را نمی‌دهد. از آقای آذری می‌خواهم اگر من را نمی‌خواهد حداقل یک تماس با من بگیرد تا من تکلیفم روشن شود.»

 

ایمانی در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی دارد یا نه، می‌گوید: «بله، پیشنهاد دارم. هم از گسترش فولاد و هم از تراکتورسازی با من تماس گرفتند. چند روز پیش هم یک نفر از باشگاه پرسپولیس به من زنگ زد و گفت که در لیست برانکو هستم. با این حال خودم هم نمی‌دانم تکلیفم چه می‌شود و باید ببینم تکلیفم با ذوب‌آهن چه می‌شود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها