کد خبر: ۳۲۰۸۹۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
نهایتا تا اواخر هفته تکلیف کادر فنی استقلال مشخص می شود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از  بانک ورزش، دقایقی پیش بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال در گفتگو با بخش ورزشی 13:15 گفت: بعد از مشکلات ایجاد شده در مزایده چهارم و عدم واگذاری استقلال به بخش خصوصی، مشغول مذاکره با گزینه های خارجی و داخلی برای مربیگری شدیم و نهایتا تا اواخر هفته سرمربی و کادر فنی استقلال معرفی می شوند.

مدیرعامل استقلال در مورد احتمال مربیگری منصوریان در استقلال اضافه کرد: پس از نامه ای که به باشگاه نفت برای صدور رضايتنامه منصوریان برای استقلال ارسال کردیم، با مخالفت آنها روبرو شدیم ولی در چند روز گذشته به صورت تلفنی با مدیرعامل باشگاه نفت صحبت کردم که آقای قنبرزاده بخاطر شرایط نفت در جام باشگاه های آسیا با این انتقال موافقت نکردند.

او در مورد نظر منصوریان در مورد این انتقال ادامه داد: علیرضا منصوریان موافقت ضمنی خود را به باشگاه استقلال اعلام کردند ولی بخاطر تعهدی که به باشگاه نفت دارد اعلام کرد بهتر است با باشگاه مذاکره کنیم و اگر تا 3-2 روز آینده با نفت به توافق نرسیم به سراغ گزینه های خارجی می رویم.

این در حالی است که پانزده روز از آغاز زمان نقل و انتقالات گذشته و طبق صحبت های افشارزاده حداقل پنج روز دیگر هم زمان را از دست خواهند داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها