کد خبر: ۳۲۰۸۵۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
كارشناس سازمان هواشناسي با بيان اينكه امشب تهران، البرز، قم، مركزي، قزوين، سمنان و اصفهان دوباره وزش باد شديد به همراه گرد و غبار را دارند، گفت: بارش پراكنده در برخي از شهرهاي شمالي كشور رخ مي‌دهد.
به گزارش پایگاه 598، فريبا گودرزي در گفت‌وگو با فارس، در تشريح آخرين وضعيت آب و هواي كشور گفت: در 3 روز آينده در بعد‌ از ظهرها و اوايل شب در برخي از نقاط استان‌هاي آذربايجان غربي، آذربايجان شرقي، اردبيل، جنوب استان سيستان و بلوچستان منطقه چابهار و ارتفاعات مازندران و گلستان بارش پراكنده باران را شاهد خواهيم بود.

كارشناس سازمان هواشناسي با بيان اينكه پديده غالب امروز در كشورمان وزش باد و گرد و خاك است، افزود: در 2 شب آينده براي استان‌هاي تهران، البرز، قم، مركزي، قزوين، سمنان، اصفهان وزش باد شديد به همراه گرد و خاك پيش‌بيني مي‌شود.

وي با بيان اينكه آسمان تهران صاف است، گفت: غبار صبحگاهي امروز در پايتخت ديده شد و اوايل شب نيز وزش باد و گرد و خاك براي استان تهران پيش‌بيني مي‌شود.

كارشناس سازمان هواشناسي در ادامه گفت: شهركرد با دماي 6 و اهواز با دماي 48 درجه سانتيگراد به ترتيب خنك‌ترين و گرمترين مراكز استان‌هاي كشور هستند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها