کد خبر: ۳۲۰۶۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۰۴ دی ۱۳۹۰
حضور داوطلبان امروز نسبت به روز گذشته پرشورتر بوده به گونه‌ای که تاکنون حدود 15 نفر برای ثبت نام به فرمانداری تهران مراجعه کرده‌اند.
به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، صبح امروز یکشنبه دومین روز از ثبت نام داوطلبان نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ساختمان فرمانداری تهران آغاز شد.

به گفته مسئولان فرمانداری شهرستان تهران حضور داوطلبان انتخابات مجلس نسبت به روز گذشته بیشتر بوده است؛ به گونه‌ای که تاکنون حدود 15 نفر برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تهران حضور یافته و برخی از آنان ثبت نام کرده‌اند.
 
بر اساس این گزارش، با وجود اطلاع‌رسانی کافی هنوز عده‌ای از داوطلبان مدارک لازم را جهت ارائه همراه خود ندارند. از این رو اعلام شده که داوطلبان به سایت وزارت کشور جهت ثبت نام کامل مراجعه کنند.
 
** یک روزنامه‌ایی، داوطلب نمایندگی مجلس

به گزارش فارس، اولین داوطلب ثبت نامی امروز فرمانداری تهران، حسن گل‌احمدی نام داشت که خود را ۳۲ ساله و دارای مدرک کارشناسی ارشد روزنامه‌نگاری معرفی‌ و دلیل حضور در انتخابات را احساس مسئولیت عنوان کرد و گفت: بنده می‌خواهم در حوزه فرهنگی وارد کار شوم و کاندیدایی مستقل هستم.
 
وی همچنین گفت که سابقه فعالیت در روزنامه ایران را دارد.

** داوطلب حامی دولت: دولت مردمی است، مجلس نه!

داوطلبی دیگری که از بردن نامش خودداری می‌کرد، ۶۳ ساله بود و می‌گوید که مجلس باید ماهیت مردمی پیدا کند تا به خواسته‌های مردم بیشتر رسیدگی شود؛ در حال حاضر دولت مردمی است، ولی مجلس مردمی نیست.

وی درخصوص اینکه به چه دلیل در انتخابات شرکت کرده است گفت: بنده از طرف جبهه حامیان احمدی‌نژاد و دولت، برای شرکت در انتخابات دعوت شده‌ام و در زمینه اقتصادی و سیاسی نیز می‌خواهم فعالیت کنم.
 
این داوطلب نمایندگی مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شما از وضعیت اقتصادی فعلی راضی هستید یا خیر گفت‌ که بله از وضعیت اقتصادی راضی هستم. 

محمود صابر همیشگی نماینده دور چهارم مجلس و عضو جمعیت ایثارگران نیز با حضور در فرمانداری تهران برای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی داوطلب شد.
 
بر این اساس، امروز نیز ثبت نام از داوطلبان نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۱۷ ادامه دارد و داوطلبان می‌توانند تا این ساعت با ارائه مدارک در فرمانداری تهران ثبت‌نام کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها