کد خبر: ۳۲۰۵۳۶
زمان انتشار: ۰۱:۵۶     ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
مدیربرنامه های مهدی طارمی گفت: باشگاه القادسیه که از مدت ها قبل به دنبال طارمی بوده مطمئنا در خصوص وی و سیدوبا به خاطر یک بازی خوب دچار تردید نمی شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل ازجام نیوز، علی نیکومنش در خصوص اینکه گفته می شود باشگاه القادسیه بین جذب مهدی طارمی و سیدوبا، بازیکن نیجریه ای دچار تردید شده و به همین دلیل انتقال طارمی به این تیم در هاله ای از ابهام قرار گرفته اظهار داشت: به هیچ عنوان چنین چیزی نیست. من به عنوان مدیر برنامه های مهدی طارمی از زمانی که کار این بازیکن را به دست گرفته ام می دانم وی به تیمی می خواهد برود که بازی کند و هیچ وقت به جایی نمی رود که شک و تردید در بازی کردنش وجود داشته باشد و باشگاه القادسیه که از مدت ها قبل به دنبال طارمی بوده مطمئنا در خصوص وی و سیدوبا به خاطر یک بازی خوب دچار تردید نمی شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر به جز القادسیه که از نیم فصل پیش به دنبال مهدی طارمی بود تیم لخویای قطر هم بعد از رقابت های جام باشگاه های آسیا به طارمی پیشنهاد داد که هنوز وی به این تیم جوابی نداده است.

مدیربرنامه های مهدی طارمی در خصوص اینکه آیا از اروپا هم برای مهاجم سرخپوشان پیشنهاد رسیده خاطرنشان کرد: بله در حال حاضر و در هفته ای که گذشت از پرتغال و بلژیک دو تیم به وی پیشنهاد داده اند که نمی توانم اسم شان را بگویم و از طریق یک اینجت اروپایی هم یک پیشنهاد به طارمی رسید که تمامی این پشنهادات منوط به پاسخ قطعی این بازیکن است تا سپس من به عنوان مدیربرنامه هایش برای اقدام کنم. در جایی مثل پرتغال باید باشگاهی باشد که طارمی بتواند در آن بازی کند نه اینکه برود روی نیمکت بنشیند. مهدی طارمی امسال توانست خودش را در دل هواداران جا کند و به واسطه بازی های خوب در لیگ و جام باشگاه ها حتی به تیم ملی برسد. پس این بازیکن از رقابت ترسی ندارد و با 22 سال سن راه برای او کاملا باز است.

وی در این باره که خود مهدی طارمی در خصوص پیشنهاد باشگاه پرسپولیس و دیگر پیشنهادات رسیده چه نظری دارد عنوان کرد: اگر بخواهیم صادق باشیم من فکر می کنم اگر باشگاه پرسپولیس بخواهد بین بازیکنان فصل پیش خود 3 بازیکن را نگه دارد احتمالا یکی از آن سه بازیکن طارمی است. وی در حال حاضر تمام فکرش در اردوی تیم ملی و بازی های انجام شده است. او باید برگردد و سپس پای میز مذاکره بنشیند و بعد تصمیم بگیرد. او فعلا منتظر وضعیت باشگاه پرسپولیس است.

نیکومنش در پایان در خصوص اینکه آیا از باشگاه پرسپولیس پیشنهادی به طارمی داده شده یا نه تصریح کرد: تا آنجایی که من می دانم به جز تماسی که نژادفلاح با وکیل وی گرفته هیچ پیشنهادی از سوی پرسپولیس به این بازیکن نشده و تا الان هیچ خبری نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها