کد خبر: ۳۲۰۴۴۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۸     ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال ادعا می کند تا این لحظه شرکت توسعه صنایع نوین اسپانسر باشگاه استقلال است ولی برای ادامه همکاری هنوز قراردادی منعقد نشده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، شاهرخ سبک دست درباره اسپانسر استقلال برای فصل بعد گفت: «تا وزارت ورزش اسپانسر شرکت توسعه صنایع نوین را به صورت قطعی اعلام نکند، نمی شود گفت که چیزی قطعی شده است ولی تا این لحظه ما هزینه های باشگاه را تقبل کرده ایم و داریم کارمان را انجام می دهیم.»

 

او در مورد این که چه کسی دارد با مربیان مورد نظر استقلال مذاکره می کند هم گفت: «به هرحال ما وظیفه داریم که کار را جلو ببریم. ما کمیته فنی تشکیل داده ایم و تا این لحظه که من با شما صحبت می کنم آقای افشارزاده هنوز مدیرعامل استقلال است و کارها را جلو می برد. به هر حال هماهنگی هایی وجود دارد که کارهای باشگاه در فصل نقل و انتقالات جلو برود.»

 

او در مورد این که گفته می شود منصوریان به زودی به عنوان سرمربی استقلال تعیین می شود هم گفت: «منصوریان با نفت تهران قرارداد دارد و تا لحظه ای که قرار او فسخ نشود، مذاکره هایی که با او انجام می شود رسمی نیست. به همین دلیل هم من بار دیگر تاکید می کنم که برای این که مذاکرات با منصوریان شکل جدی به خود بگیرد، باید باشگاه نفت تهران رضایت نامه اش را صادر کند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها