کد خبر: ۳۲۰۳۶۹
زمان انتشار: ۱۹:۳۷     ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
حمایت فوتبالیست سابق تیم ملی از مردم مظلوم یمن:
ستاره سابق باشگاه پرسپولیس، اعتقاد دارد هرگز نمی تواند مقابل ظلم ساکت بنشیند و همیشه با این مساله مقابله می کند. او می گوید در جهان دارد به مردم یمن ظلم می شود و باید همه به مردم این کشور کمک کنند. رضا شاهرودی، همچنین گفت که هر کمکی که لازم باشد به مردم یمن می کند تا مردم این کشور از مشکلی که با آن دست و پنجه نرم می کنند نجات پیدا کنند.
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598، ستاره سابق باشگاه پرسپولیس، اعتقاد دارد هرگز نمی تواند مقابل ظلم ساکت بنشیند و همیشه با این مساله مقابله می کند. او می گوید در جهان دارد به مردم یمن ظلم می شود و باید همه به مردم این کشور کمک کنند. رضا شاهرودی، همچنین گفت که هر کمکی که لازم باشد به مردم یمن می کند تا مردم این کشور از مشکلی که با آن دست و پنجه نرم می کنند نجات پیدا کنند. متن گفت‌وگو با رضا شاهرودی در ادامه می آید.

یکی به ناحق بزند توی گوش شما یا یکی از اعضای خانواده تان، چه کار می کنید؟

طبیعی است که کار خودش را با او تکرار می کنم. مگر می شود از کنار این مساله به سادگی گذشت؟ هیچ کس نمی تواند بی تفاوت از این طور مسائل عبور کند و من مثل خیلی ها حتما جواب کسی که این کار را می کند را می دهم.

چقدر آدم بی تفاوتی هستید؟ چقدر آدم حساسی هستید؟

هرگز آدم بی تفاوتی نیستم. می توانید این مساله را از دوستان من بپرسید. کلا من آدم حساسی هستم و نمی توانم از کنار اتفاق هایی که در اطرافم می گذرد ساده عبور کنم. این اخلاق من است و من نمی توانم اگر اتفاقی افتاد خونسرد به آن نگاه کنم.

برایتان مهم است که در اطرافتان چه می گذرد؟

من که گفتم بی تقاوت نیستم و معمولا نمی توانم برایم مهم نباشد که چه اتفاقی دارد در دور و برم می گذرد. به هرحال وقتی یک ورزشکار با مردم زندگی می کند، نمی تواند نسبت به همین مردم بی تفاوت باشد و در این موضوع شک نکنید.

 اگر سر راه تان، ظلمی را ببینید، مظلومی را ببینید، چه کار می کنید؟

طبیعی است که واکنش نشان می دهیم و اینطور نیست که باشیم و اجازه بدهیم هر اتفاقی بیفتد. من خودم همیشه سعی می کنم در جایی که هستم اجازه ندهم ظلمی اتفاق بیفتد.

آخرین باری که به مردم یمن فکر کردید، کی بود؟ اصلاً به آنها فکر می کنید؟

وقتی خبر این جنایت ها را در کشور یمن شنیدم بسیار ناراحت شدم و از آن روز به ظلمی که به این مردم شده است فکر می کنم.

تا حالا تصویری از شهدای یمنی و مشکلات آب و غذا و دارو و ... مردم این کشور مشاهده کرده اید؟

بله، این تصاویر را از تلویزیون دیده ام و واقعا از این اتفاق ها ناراحت شده ام. به هر حال ما همه انسان هستیم و ظلمی که به مردم یمن شده است دور از مردانگی است. به همین دلیل هم هرکاری که از دستم بربیاید برای مردم این کشور انجام خواهم داد. این افراد، همه انسان هستند و ما هرکمکی که از دستمان بر بیاید باید برای آنها انجام بدهیم.

عده ای از هنرمندان، ورزشکاران و... در حمایت از مردم مظلوم یمن، کمپینی به نام «من یمنی هستم» در شبکه ای اجتماعی و فضای مجازی به راه انداخته اند، آیا شما نیز به این کمپین می پیوندید؟

من هم به این کمپین می پیوندم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها