کد خبر: ۳۲۰۳۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۲     ۰۴ دی ۱۳۹۰
توافق استقلال با مهاجمي كه در 3 سال 7 گل زده است!
استقلال با گوران ژركوويچ به توافق رسيده است؛ بازيكني صربستاني كه البته سابقه درخشاني در فوتبال اروپا ندارد و رد و اثر چنداني از وي به چشم نمي خورد. ژركوويچ يك مهاجم 186 سانتي متري است كه اصالتا فرانسوي و در شهر ليون به دنيا آمده است. گوران پيش از اين در تيم هاي زالگيريس (9بازي در يك سال و يك گل) و شارلوني (20 بازي در دوسال و 6 گل ) ليتواني بازي كرده بود كه در طي اين سه سال تنها 7 گل به ثمر رسانده است.
مهاجم جديد پيروزي هم گل نزن از كار درآمد
نخستين خريد نيم فصل پيروزي پس از پايان رقابت هاي نيم فصل يك مهاجم خارجي 28 ساله است. آيا زايد مي تواند گره بسته سرخپوشان را باز كند؟ ايمون زايد مهاجم ايرلندي الاصل تيم فوتبال پيروزي متولد اكتبر 1983 است. زايد، يك بازيكن تونسي- ليبايي است كه نام اصلي او در زبان عربي ايمن زايد است. وي علاوه بر كار فوتبال در يك مجله ايرلندي ستون هفتگي دارد. مهاجم 188 سانتي متري پيروزي فوتبالش را در تيم برادفورد آغاز كرد و پس از آن به لسترسيتي پيوست. سقوط اين تيم به دسته اول ليگ برتر انگليس باعث بازگشت زايد به ايرلند شد. دو سال حضور در تيم بري واندررز، 106 بازي و 54 گل را در كارنامه اين بازيكن رقم زد. اما دوسال بعد براي اين مهاجم چندان خوب نبود. زايد دو سال به طور قرضي در دو تيم گمنام بازي كرد و تنها يك گل به ثمر رساند.
فخرالديني به تراكتورسازي مي رود، بياتي نيا به شاهين
مديرعامل باشگاه مس در خصوص نقل و انتقالات اين باشگاه گفت: ميلاد فخرالديني و محسن بياتي نيا با تاييد سرمربي از مس كرمان جدا مي شوند، ميلاد فخرالديني به دليل انجام خدمت سربازي بايد از مس جدا شود و قرار است به تراكتورسازي تبريز بپيوندد و باشگاه شاهين بوشهر نيز از ما خواسته است تا رضايت نامه محسن بياتي نيا را براي پيوستن به تيم شاهين بوشهر صادر كنيم كه مقدمات جابجايي وي نيز انجام شده است.
مسي، قهرمان قهرمانان ورزش جهان در سال 2011
روزنامه اكيپ فرانسه در شماره شنبه خود مسي را به عنوان قهرمان قهرمانان ورزش جهان در سال 2011 انتخاب كرد و اسم او را بالاتر از نواك جوكوويچ تنيس باز صرب و سباستيان فتل قهرمان آلماني فرمول يك قرار داد. اين روزنامه ورزشي در صفحه اول خود نوشت: مسي در سال 2011 نمايش خيره كننده اي با بارسلونا داشت و به آنچه كه مي خواست رسيد. بازي هاي او در تركيب آبي ـ اناري ها فوق العاده بود و گل هاي زيبا و حساسي براي تيمش به ثمر رساند. او از شش جام ممكن پنج جام را به دست آورد و شايسته كسب اين عنوان است.
ممانعت از قرارداد بستن نيمي از تيم هاي ليگ برتري
رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال مي گويد نيمي از باشگاه هاي بدهكار، ليگ برتري هستند كه به طور جدي از هرگونه عقد قرارداد رسمي آنها با بازيكنان در نيم فصل، جلوگيري خواهد شد . در اين ليست كه هم تيم هاي ليگ برتري و هم تيم هاي دسته هاي پايين تر حضور دارند، نام 28 يا 29 باشگاه ديده مي شود. البته بعضي باشگاه ها بدهي هايشان مربوط به تيم هاي مختلف شان است و مثلا به عوامل تيم بانوان شان هم بدهكار هستند كه اگر مبناي محاسبه تيمي باشد، بين 40 تا 50 تيم مي شود.
نخستين بازيكن فلسطيني ليگ ايران در آبادان
اولين بازيكن فلسطيني ليگ ايران در حال پيوستن به صنعت نفت آبادان است. اين بازيكن كه نامش عماد زعتره است با مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان مذاكره كرده تا به اين تيم بپيوندد. زعتره كه در سوئد به دنيا آمده پيش از حضور در ايران در تيم سيريانسكا سوئد بازي كرده است.
صبا عنايتي را به استقلال نمي دهد
سرپرست تيم فوتبال صبا مي گويد كه اين باشگاه به هيچ عنوان رضا عنايتي را از دست نخواهد داد.رمضان بيگي گفت: عنايتي بعد از فصل مي تواند تصميم بگيرد ولي بدون شك تا پايان فصل در صبا مي ماند. ما به عنايتي نياز داريم ضمن اينكه اگر قرار باشد براي هر بازيكني كه در يك تيم خوب بازي مي كند نامه نگاري بشود دور از ادبيات حرفه اي است. هر تيمي بازيكنانش را نياز دارد و اين بازيكنان ابزار باشگاه هستند. به خاطر شخصيت و بزرگي عنايتي به او نياز داريم و او در زمين حكم مربي و بزرگتر را دارد. ضمن اينكه بازيكناني كه در كنار او بازي مي كنند جوان هستند و به عنايتي نياز دارند.
وعده اي ديگر در خصوص واگذاري سرخابي ها
رسولي نژاد معاون وزير ورزش و جوانان در تازه ترين وعده دستگاه ورزش با اشاره به لزوم واگذاري تيمهاي استقلال و پيروزي به بخش خصوصي گفت: طبق برنامه زمانبندي شده اين واگذاري در سال 93 انجام مي شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها