کد خبر: ۳۲۰۰۷۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۵     ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
عضو هیات مدیره استقلال را کنار گذاشتند به دلیل اینکه این عضو در حقیقت طرفدار پرسپولیس بوده است!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، پندار توفیقی را از هیات مدیره استقلال کنار گذاشتند و این کنار گذاشتن به دنبال خود حرف و حدیث‌هایی داشت و گفته شد که این عضو در حقیقت طرفدار پرسپولیس بوده!

 

حتی در بعضی از بازی‌ها پیش‌بینی می‌کرده که استقلال بازنده میدان است و چندین نوبت به خاطر پیش‌بینی‌هایش با افجه‌ای دعوا کرده و بین این دو عضو شکرآب شده!

 

با توجه به حرف‌هایی که از دل هیات مدیره استقلال بیرون می‌آید و این عزل و نصب‌هایی که این روزها می‌شود بد نیست که جلسات یک ساله هیات مدیره این تیم را واکاوی کنیم تا مشخص شود غیر از دلایل فنی چه عواملی دست به دست هم داده تا استقلال به مقام ششمی اکتفا کند.

 

شاید واکاوی مسائلی که اتفاق افتاده باعث شود تا برای انتخاب اعضای جدید اشتباهات گذشته تکرار نشود! در جلسات هیات مدیره استقلال چه خبربود؟

 

شاید هیچ کس در نهایت متوجه نشد 9 نفری که برای هیات مدیره استقلال انتخاب شده بودند در جلساتی که برگزار می‌کردند چه می‌گفتند و چه می‌شنیدند اما خروجی این جلسات می‌تواند به طور کامل عملکرد این مردان که گفته می‌شود تعدادی از آنها از جنس قرمز بودند نشان دهد که حضورشان در این جلسات موثر و مفید نبوده است. مقداد نجف‌نژاد که تا وقتی هنوز پست ریاست هیات مدیره را به عهده نگرفته بود به بهانه سفرهای کاری هیچ گاه در نشست‌ها نبود.

 

در آن زمان وقتی پرسیده شد که چرا در جلسات شرکت نمی‌کنید؟ در پاسخ گفت: «جلسه‌های هیات مدیره سرخابی‌ها سمبلیک است و این جلسات فایده‌ای نخواهد داشت.» اما همین عضو وقتی پست ریاست را به او به تعارف زدند بدون درنگ پذیرفت و جلسات سمبلیک به تصمیم‌گیری‌های مهم مبدل شد.

 

گفته می‌شد در جلسات هیات مدیره استقلال یکدلی نبود بارها از دل این جلسات سر و صدا به پا شد و بعدها مشخص شد که یکسری از این افراد نمی‌توانستند در کنار هم کار کنند و نکته قابل توجه اینکه حتی تعدادی از آنها گرایش به تیم رقیب دیرینه استقلال یعنی پرسپولیس داشتند!

 

دو سه نفری همیشه با ادامه دادن کار با امیر قلعه‌نویی مخالفت می‌کردند و در نهایت هم بر سر هیچ موضوعی به توافق نمی‌رسیدند! در نهایت هم قرارداد بازیکنان را هیچ کدام از اعضای هیات مدیره رویت نکردند!

 

در این آشفته بازار و درگیری‌های درونی کسی حواسش به بلایی که سر استقلال می‌آمد، نبود و در نهایت این تیم با یک پله نزول نسبت به فصل قبل ششم شد تا پرونده لیگ چهاردهم استقلال با همین رتبه و بدون کسب جام بسته شود.

 

اما در شرایطی که هنوز بحث واگذاری تیم مشخص نیست و هر روز گزینه‌های جدیدی برای سرمربیگری استقلال معرفی می‌شود شاید کمترین توقع هواداران این باشد که مسئولان نسخه قبل را برای استقلال نپیچند و با درایت بیشتری اعضای هیات مدیره را انتخاب کنند، چرا که جلسات آنها اتاق فکر تیم است و تصمیمات این اعضا بازتاب مستقیم در درون تیم خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها