کد خبر: ۳۲۰۰۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۶     ۰۴ دی ۱۳۹۰
علی رغم شانتاژها و تخریب های گسترده برخی رسانه های حامی جریان انحرافی و ساکتین فتنه علیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی ، حضرت علامه مصباح یزدی امروز بار دیگر طی دیداری با اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و نفوذیان فتنه در جریان اصولگرایی خواهد زد.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، از بدو تاسیس جبهه پایداری انقلاب اسلامی و مرزبندی شفاف این جبهه انقلابی با فتنه و جریان انحرافی، برخی خواص بی بصیرت که خود را مطرود ملت و حذف شده جریانات سیاسی در کشور یافته اند، مواضع افراطی و تندی را علیه جبهه پایداری اتخاذ نمودند.

ساکتین فتنه که بعد از حماسه با شکوه ملت ایران در 9 دی سال 88، تاسیس جبهه پایداری را خوار دیگری بر چشمان خود می دیدند، هجمه های ناجوانمردانه ای را علیه اعضای جبهه پایداری انقلاب اسلامی آغاز نمودند که البته در این میان جز بی آبرویی و رسوایی هر چه بیشتر برای خود چیزی عائدشان نشد.

عده ای از مردودین فتنه برای تخریب جبهه پایداری، ابتدا سعی کردند که پشت پرده این جبهه را جریان انحرافی معرفی کنند امّا با حمایت های بی دریغ علامه مصباح یزدی از جبهه پایداری انقلاب اسلامی و مواضع صریح افشاگریهای وی و سایر اعضای جبهه پایداری علیه جریان انحرافی ، خواب این گروه کاملا پریشان شد.

در مرحله دوّم برخی دیگر از رسانه های حامی ساکتین فتنه، برای تخریب جبهه پایداری از عدم حمایت معنوی علامه مصباح یزدی از این جبهه سخن به میان آوردند که این سناریو نیز با سخنان بعدی علامه مصباح یزدی در حمایت از جبهه پایداری نقش بر آب شد.

به گفته یک منبع آگاه، امروز یکشنبه (چهارم دی ماه ) اعضای شواری مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی به محضر علامه مصباح یزدی بعنوان پدر معنوی خود مشرف می شوند تا  بار دیگر وحشت سراسر وجود فتنه گران و منحرفان را بگیرد.

ظاهرا قرار است این دیدار بدون حضور خبرنگاران و صرفا با حضور اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی برگزار گردد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها