کد خبر: ۳۱۹۹۳۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: «سیدجلال حسینی ممکن است بگوید من با 2 میلیارد هم حاضرم قرارداد ببندم اما آیا پرسپولیس می تواند با چنین رقمی با وی قرارداد ببندد و با بازیکنی دیگر کمتر؟»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، محمدحسین نژادفلاح درباره وضعیت باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: «ما به نوعی وارد فصل نقل‌وانتقالات شده‌ایم و به صورت فشرده با بازیکنانی که قرار است در جمع‌مان بمانند مذاکرات لازم را انجام داده‌ایم. ضمن اینکه با نفراتی هم که مدنظر کادر فنی است به صورت تلفنی و یا حضوری حتی در خارج از باشگاه وارد مذاکره شده‌ایم. اینکه می‌گویم خارج از باشگاه به دلیل فرار از دست شما خبرنگاران است!»

 

وی افزود: «البته مذاکره با این بازیکنان فقط به صورت مقدماتی بوده و توافق نهایی صورت نگرفته است. می دانیم فصل نقل و انتقالات از حساسیت ویژه و بالایی برخوردار است و باید از لحظه به لحظه زمان استفاده کرد. امیدوارم به یک نتیجه مطلوب برسیم. مذاکرات را هم با بازیکنان خودمان و هم بازیکنان مد نظر انجام دادیم.»

 

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه بازیکنان شرط تمدید قرارداد را تسویه حساب بیان کردند خاطرنشان کرد: «من از رسانه ها این را شنیدم ولی با خیلی از بازیکنان صحبت کردم. هیچ کدام از بازیکنان ما جز یک بازیکن که نمی خواهم اسم ببرم انعقاد قرارداد فصل آینده را منوط به تسویه نکردند. من هم آدم واقع بینی هستم و می فهمم باید مطالبات بازیکن را داد. بازیکن کار کرده و حقش است مطالباتش را دریافت کند.»

 

نژادفلاح افزود: «من با بازیکنان صحبت کردم. نباید در شرایطی که ما الان در آن قرار داریم و می شود گفت شرایط بحرانی بازیکنان همه چیز را با هم قاطی کنند. مثلا بگویند تا تسویه نکنید قرارداد نمی بندم. فقط یک بازیکن گفت نمی شود اول با ما تسویه کنید و بعد قرارداد ببندیم که من هم قبول کردم.»

 

وی ادامه داد: «من به بازیکنان گفتم باید واقع بین باشید و نباید توقع داشته باشید اگر پول نرسید و نتوانستیم با شما تسویه کنیم و در این صورت بازیکنانی که می خواهند جذب شوند فکر می کند این حرف ها جدی است. حتی به شوخی به بازیکنانی که سابقه زیادی در تیم دارند گفتم‌ شما که آخرش به پول خود می‌رسید اما آن کسی که می‌خواهد بیاید گول این حرف‌ها را می‌خورد و ممکن است تصمیمات دیگری بگیرد.»

 

نژادفلاح در ادامه تاکید کرد: «باور من این است که بازیکنان ما به قدری احساس تعلق به باشگاه شان دارند که به خاطر طلب 150، 160 میلیونی نخواهند با باشگاه قرارداد امضا کنند. من به اندازه نوک سوزن نگران اینکه بازیکنان با ما قرارداد نبندند نگران نیستم.»

 

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص عمل احمد نوراللهی و اینکه پول عملش را از مهدی طارمی و دیگران قرض گرفته توضیح داد: «من روز قبل از جراحی با نوراللهی تماس گرفتم و ایشان نگفت جراحی دارد و گفت هنوز مشخص نیست. وقتی هم به وی گفتم، گفت خدا شاهد است که من هم در جریان نبودم. نوراللهی بازیکن شایسته ای بود که با حداقل پول بیشترین زحمت را برای باشگاه کشید. ما جاهایی کوتاهی و قصور داریم که نباید اینطور باشد. من با وی تماس گرفتم و به من چیزی نگفت و گفت خودم هم نمی دانستم.»

 

نژادفلاح همچنین خاطرنشان کرد: «ما درباره عمل جراحی نوراللهی کوتاهی داشتیم ولی از باب بی اطلاعی بود. از ماخوذ به حیایی نوراللهی هم سوءاستفاده شد و بسیار ناراحت بود که بسیاری به او گله کردند که مگر مشکل پولی داشتی که به ما نگفتی و همه دوست داشتند در کنار او باشند و از نوع پردازش موضوع که وی برای عمل پول نداشت بسیار ناراحت بود. حتی امروز زمانی که می خواست به شهرش برود از او پرسیدم که اگر کاری دارد برایش انجام دهیم.»

 

وی درباره اظهارات حسین عبدی درباره اینکه به صورت غیر مستقیم گفته آرزوی نژادفلاح گرفتن عکس با من بود بیان داشت: «من آقای عبدی را دوست دارم و ایشان از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس است. من دوست دارم الان هم با ایشان عکس بگیرم. ولی اینکه گفته باشم و ابراز کرده باشم دوست دارم با کسی عکس بگیرم چنین چیزی نبوده است. من به شاگردی عبدی افتخار می کنم و برای ایشان بسیار احترام قائل هستم. اگر خدای نکرده موجب بی حرمتی به ایشان شدم عذرخواهی می کنم.»

 

نژادفلاح همچنین گفت: «شاید گله مندی ایشان از اینجا نشات گرفته که توقع داشته در کادر فنی بماند که این واقعا جزو حیطه اختیارات من نبود. من قرار شد پیشنهاد بدهم و برانکو بپذیرد ولی ایشان نپذیرفت و کریم باقری را پذیرفت. من  علاقه مند بودم آقای عبدی روی نیمکت بماند ولی برانکو قبول نکرد. من حتی علاقه مند بودم آقای امامی فر هم با توجه به اینکه زبانش روی نیمکت تیم پرسپولیس بنشیند. ایشان ضمن احترامی که برای آقای عبدی و نادر باقری قائل بود قبول نکرد. برانکو از من خواست اجازه بدهم با یک ترکیب جدید کارش را آغاز کند. اگر کاری از من سر زده که باعث ناراحتی عبدی شدم باز هم از ایشان عذرخواهی می کنم.»

 

قائم مقام پرسپولیس در خصوص اعضای جدید هیات مدیره و اینکه با وی صحبت شده است، عنوان کرد: «من خبری ندارم ولی امیدوارم هر چه زودتر اعضا معرفی شوند تا من هم حداقل یک اتاق مشورتی و یک پشتوانه داشته باشم و  کارهایی که باید انجام بدهم از هیات مدیره مصوب می گیرم تا برایم مشکلی پیش نیاید. از دکتر سجادی و وزارت ورزش هم سپاسگزارم. من کارمند وزارت ورزش هستم و با علاقه مندی تا روزی که قرار است باشم کارم را انجام می دهم.»

 

وی ادامه داد: «به هر دلیل اگر قرار باشد من نباشم خیلی راحت خداحافظی می کنم. یکی از هواداران واقعی این تیم از دوران کودکی بودم و در استادیوم آزادی بازی ها را دیده ام و همین دلیل آمدن من به تیم پرسپولیس بود. وقتی به من پیشنهاد شد برای کار در پرسپولیس به دلیل ارزش قائل شدن برای تیم و هوادار قبول کردم. هوادار از من انتظار معجزه نداشت ولی ضمن گلایه ای که داشتند باز هم راضی بودند. اگر میزان نارضایتی هواداران از زمانی که وارد شدم زیاد بود احساس می کنم الان میزان رضایتشان زیاد شده است.»

 

نژادفلاح درباره مشکلات مالی پرسپولیس گفت: «مشکل اصلی ما پول است و در فصل نقل و انتقالات باید مشکل ما برطرف شود تا بتوانیم به راحتی کارمان را انجام دهیم. طبیعتا تا زمانی که اسپانسر انتخاب شود ما توقع و انتظارمان این است که وزارت ورزش گره گشایی برای تیم های استقلال و پرسپولیس داشته باشد تا ما بتوانیم مشکلات مالی را حل کنیم. ما باید پول برانکو را بپردازیم. ایشان خیلی آدم باشخصیتی است که از ما طلب پول نکرد و حتی خواستیم به وی پول بدهیم قبول نکرد و گفت اول پول بازیکن را بدهید. من در واقع مدیریت باشگاه را بر عهده داشتم و انتخاب اسپانسر بر عهده من نیست. امیدوارم از طریق اسپانسر، اجاره یا تامین منابع از جاهای دیگر برای تیم گره گشایی کنند. من اینجا از آقای دکتر گودرزی و سجادی سپاسگزارم.آهنا بدون وقفه ای با ما ارتباط برقرار می کنند و ما مشکلات مان را با ایشان در میان می گذاریم.»

 

وی افزود: «آقای سجادی واقعا فوتبالی است و می داند فصل نقل و انتقالات در سرنوشت یک فصل تیم تاثیر دارد و به اینها اشراف دارد. یکی از ویژگی های بسیار خوب شان شفاف صحبت کردن شان است. یعنی اگر قرار باشد پول ندهد می گویند فعلا برایم امکان پذیر نیست و وقتی هم با قاطعیت می گوید پول می دهد من مطمئنم که این کار صورت می گیرد.»

 

قائم مقام باشگاه درباره فهرست نهایی بازیکنان توضیح داد: «همین امروز ما با نوری قطعی به نتیجه رسیدیم. البته من قرار نبود این موضوع را بگویم و دوست ندارم همه چیز آنلاین باشد و خبرهای باشگاه به بیرون درز کند. من فعلا با یک مقدمه چینی برای فصل آینده جلسه مشورتی با بازیکنان برگزار می کنم. نوری هم با علاقه مندی گفت می مانم.»

 

وی ادامه داد: «منتظریم یک مقدار دست و بالمان باز شود و بتوانیم به بازیکنان پرداختی داشته باشیم آن وقت درباره آنها تصمیم گیری می کنیم. در هر صورت باید با خود بازیکنان مشورت کنیم که بدانیم چطور می توانیم از این دوره گذر داشته باشیم. ممکن هیات مدیره، مدیرعامل، کادر فنی، سرپرست تغییر کنند یا اینکه تیم به فروش برسد. اما بازیکن که تغییر نمی کند. همه باید تلاش کنند برای جذب بهترین ها که در این صورت بازیکن هم راحت خواهد بود و در غیر این صورت سنگینی بازی ها بر دوش خود بازیکن خواهد بود. ما همه باید تلاش کنیم فصل نقل و انتقالات به خوبی پیش برود.»

 

نژادفلاح در خصوص وضعیت سیدجلال حسینی و اینکه خلعتبری گفته اگر وی به پرسپولیس بیاید او هم خواهد رفت و همین طور وضعیت مهدی رحمتی برای حضور در پرسپولیس بیان داشت: «سیدجلال و خلعتبری سابقه بازی در پرسپولیس دارند. رحمتی هم یکی از بزرگان است. من یک زمانی یک حرفی زده بودم و رحمتی بد برداشت کرده بود. اضافه شدن این بازیکنان به تیم کمک می کند و کسی هم بدش نمی آید بهترین ها را داشته باشد. البته نمی خواهیم با این دوستان عکس یادگاری بگیریم! من توقع و انتظارم این است کسانی که دوست دارند به پرسپولیس اضافه شوند با رقم های پرسپولیسی صحبت کنند.»

 

وی افزود: «سیدجلال حسینی ممکن است بگوید من با 2 میلیارد هم حاضرم قرارداد ببندم اما آیا پرسپولیس می تواند با چنین رقمی با وی قرارداد ببندد و با بازیکنی دیگر کمتر؟ این بازیکنان اگر بخواهند با یک میلیارد به پرسپولیس بیایند چرا من نخواهم بیایند؟ هم هواداران ما این بازیکنان را دوست دارند و هم ما و ما هم به وظیفه خود عمل می کنیم پا جلو می گذاریم و از آنها می خواهیم به پرسپولیس بیایند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها