کد خبر: ۳۱۹۹۳۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
مربي تيم پرسپوليس گفت:اگر برانكو به ايران برگردد، من هم در كنار پرسپوليس هستم وگرنه كه هيچ.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از افكار نيوز، بعد از خروج برانكو از ايران و با شروع فصل نقل و انتقالات مطرح شد كه ليست بازيكنان مورد نظر برانكو در دست كريم باقري، دستيار وي است اما مربي پرسپوليس كه به نظر دل خوشي از مسئولان باشگاه ندارد، اين موضوع را تكذيب مي كند. در ادامه گفت و گوي كريم باقري را با خبرنگار كاپ درباره شرايط اين روزهاي پرسپوليس مي خوانيد:

* گفته مي شد برانكو ليست بازيكنان موردنظرش را به شما داده است؟

به هيچ عنوان اينطور نيست. من هم اين خبر را بارها در روزهاي اخير ديده ام اما نمي دانم از كجا آمده است. من نه ليستي در دستم دارم و نه ارتباطي با باشگاه در روزهاي اخير داشته ام.

* اما نژادفلاح كار مذاكره با بازيكنان را آغاز كرده است؟

به هر حال او قائم مقام باشگاه است و اختيار دارد كه هر كاري دوست دارد، انجام دهد اما آنطور كه من مي دانم هيچ ليستي از سوي برانكو به باشگاه داده نشده است.

* پس نقش كادرفني در نقل و انتقالات چيست؟

اگر برانكو به ايران برگردد، من هم در كنار پرسپوليس هستم وگرنه كه هيچ. الان هم اين اتفاقاتي كه رخ مي دهد، هيچ ربطي به من ندارد. شايد مسئولان باشگاه طبق ليست مربي ديگري بازيكن مي گيرند و قرار است مربي ديگري به غير برانكو بياورند.

* مگر قرار نيست برانكو به ايران بازگردد؟

وقتي برانكو از ايران مي رفت، دائم صحبت از مطالباتش مي كرد. من بعد از آن با او صحبتي نكردم اما مي دانم كه مشكل مالي دارد. از زمان بازگشت يا احتمال نيامدن او خبري ندارم و فكر مي كنم كه بايد ابتدا مطالباتش پرداخت شود.

* شما هم پولي از باشگاه دريافت نكرديد؟

خير من هم پولي از باشگاه بعد از چند ماه كار در تيم نگرفتم. نمي دانم اين مشكلات مالي تا كي ادامه دارد اما قطعا دست خالي نمي توان تيم بست. بايد هر چه سريعتر وضعيت مالي باشگاه روشن شود و بعد مسئولان به دنبال جذب بازيكن باشند.

* شما با بازيكنان هم در روزهاي اخير صحبتي نداشتيد؟

صحبت خاصي با بازيكنان نداشتم. فقط ۲ بار با محمد نوري صحبت كردم كه او هم مي گفت كسي با من صحبت نكرده است. البته شنيدم كه او ديروز به باشگاه رفته است اما خبري از وضعيت او يا بازيكنان ديگر ندارم.

* با اين وضعيت احتمالا آينده خوبي در انتظار پرسپوليس نيست؟

من نمي خواهم پيش داوري كنم اما به نظرم اين راهي كه مسئولان باشگاه در پيش گرفتند، درست نيست. براي جذب بازيكن مربي بايد بالاي سر تيم باشد وگرنه جذب آن بازيكني كه مدنظر كادرفني نيست، چه فايده اي دارد؟ با اين حال وقتي سرمربي نيست، نژادفلاح مسئول است و هر كاري هم كه دوست دارد مي تواند انجام دهد و نمي توان به او خرده اي گرفت.

* فكر مي كنيد با انتخاب هيات مديره و مديرعامل اين مسائل حل مي شود؟

زمان در حال از دست رفتن است و بايد هر چه سريعتر هر تصميمي كه مي خواهند، بگيرند. اميدوارم هر چه پيش مي آيد، به نفع پرسپوليس باشد.

* از پرسپوليس بگذريم و به بحث تيم ملي برسيم كه ديروز چند ساعت در فرودگاه معطل شد؟

اين اتفاق چند وقت قبل براي پرسپوليس رخ داد و مدت زيادي در فرودگاه معطل شديم. همانطور كه دليل اصلي آن اتفاق براي پرسپوليس مشخص نشد، اين بار هم همينطور بود و هيچكس تقصير را به گردن نمي گيرد. به هر حال آنهايي كه بايد مسئول هستند، پاسخگو باشند اما من اطلاعي ندارند كه چه كسي مقصر بوده است.

* اين اتفاقات به تيم ملي ضربه نمي زند؟

اين اتفاقات براي براي اول و دوم در ورزش ما رخ نداده است. اميدوارم فقط آنهايي كه تقصير داشتند، جوابگو باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها