کد خبر: ۳۱۹۸۹۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: «آیا تعداد طرفداران دو تیم اصفهانی روی هم رفته یک دهم پرسپولیس است؟ اگر بودجه دولت را نداشته باشند می‌توانند هر سال قهرمان شوند؟»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، بلاتکلیفی باشگاه پرسپولیس بسیاری از پیشکسوتان را هم نگران کرده است. یکی از این افراد مجتبی محرمی است که با دلسردی و نومیدی درباره تیم محبوبش حرف می‌زند.

 

اظهارات محرمی را در ادامه می خوانید:

 

* از وضعیت پرسپولیس خبر دارید؟

- نه، (با بی‌میلی ادامه می‌دهد) هیچ خبری ندارم!

 

* مگر می‌شود؟

- چه بگویم، بلاتکلیفی بیداد می‌کند. وضعیت هیچ‌کس مشخص نیست. دوستان باشگاه را به بخش خصوصی که ندادند و حالا شنیدیم می‌خواهند اجاره بدهند!

 

* پس چندان هم از شرایط پرسپولیس بی‌اطلاع نیستید؟

- آخر کدام عقل سلیم حکم می‌کند، طرف بیاید و 100 میلیارد برای اجاره پرسپولیس هزینه کند؟ معلوم است که چنین اتفاقی نمی‌افتد. از بودجه دولتی هم که خرج پرسپولیس یا استقلال نمی‌کنند. مگر سپاهان و ذوب‌آهن از بودجه دولتی استفاده نمی‌کنند؟

 

* شما به این مسئله انتقاد دارید؟

- به من محرمی ربطی ندارد که سپاهان و ذوب‌آهن از بودجه دولت استفاده می‌کنند ولی چرا این بودجه‌ها به پرسپولیس تعلق نمی‌گیرد؟ آیا تعداد طرفداران دو تیم اصفهانی روی هم رفته یک دهم پرسپولیس است؟ من قصد بی‌احترامی به تیم‌های اصفهانی را ندارم اما اگر بودجه دولت را نداشته باشند می‌توانند هر سال قهرمان شوند؟

 

* به هر حال ساختار این باشگا‌ه‌ها هم درست است، در حالی که پرسپولیس و همین‌طور استقلال از عدم مدیریت رنج می‌برند!

- حق با شماست. مدیریت اصفهانی‌ها حرف ندارد. با این وضعیت سال بعد هم اصفهانی‌ها جام‌های قهرمانی را درو می‌کنند اما به این نکته هم توجه کنید اگر همین پول‌ها به پرسپولیس یا استقلال داده شود چه اتفاقی می‌افتد؟ شک نکنید پرسپولیس هم می‌تواند به اندازه اسم بزرگش و در حد انتظارات طرفدارانش بزرگی کند.

 

* بگذریم، خبر دارید که مهدی طارمی دارد از پرسپولیس جدا می‌شود؟

- نه، قرار است کجا برود؟

 

* ظاهراً کار او با القادسیه کویت تمام شده است و...

- چه بهتر! او باید به کویت برود!

 

* جدی می‌گویید یا شوخی می‌کنید؟

- حرف من کاملاً جدی است. اگر مهدی طارمی به کویت نرود عاقبتش می‌شود مجتبی محرمی!

 

* جالب شد، هنوز هم بابت رد کردن پیشنهاد بانک تجارت و کشاورز پشیمان هستید؟

- پشیمان که نه ولی امروز من به خاطر تصمیمات احساسی دیروز است. زمانی به مهدی هاشمی‌نسب هم گفتم اول به فکر خودت و خانواده‌ات باش. رفت و خدا را شکر به زندگی‌اش رسید. حالا حرف من با طارمی هم همین است. او باید به فکر آینده‌اش باشد و پول کویت هم نقد است. حالا اینجا بماند، قرارداد ببندد و پولش را نگیرد درست است؟

 

* چه بگوییم؟ شنیدیم به شوخی به طارمی گفتید که حاضرید ماشین او را برگردانید؟

- چند روز قبل تلفنی صحبت می‌کردیم و این حرف را جدی زدم. مهدی پسر بامعرفتی است که می‌تواند یک الگوی خوب برای فوتبالیست‌های جوان باشد. من دوباره این موضوع را مطرح کردم ولی طارمی نپذیرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها