کد خبر: ۳۱۹۸۶۰
زمان انتشار: ۱۰:۳۸     ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: بارها گفته‌ام که سرخابی‌ها اجاره داده نخواهند شد و هیات مدیره فعلی باشگاه استقلال این اختیار را دارند تا سرمربی جدید تیم را انتخاب کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ نصراله سجادی در گفتگو با رادیو ورزش در خصوص تعیین و تکلیف سرخابی ها اظهار داشت :متاسفانه این روزها خبر های ضد و نقیضی درباره وضعیت 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس شنیده می‌شود که واقعا به دور از واقعیت است و حتی صحبت هایی از قول من مطرح می‌شود که خود من تا به حال این حرف ها رو نه گفته ام و نه شنیده ام. در حال حاضر این دو تیم درصدد رسیدگی به مسائل هیات مدیره و بحث حامی مالی هستند و قرار است حامی مالی با توجه به قوانین و مقررات بتواند تیم را به مدت یک سال در اختیار بگیرد و البته تمامی این کارها به زمان نیاز دارد و خوشبختانه کارهای این دو تیم به خوبی پیش می‌رود.

وی افزود: در حال حاضر منتظر هستیم موضوع حامی مالی نهایی شود و با توجه به اختیاراتی که به وزارت ورزش و جوانان داده شده امیدوارم هیات مدیره این 2 باشگاه به زودی مشخص گردد تا تمام کارها به اعضای هیات مدیره سپرده شود تا این دو تیم بتوانند کارهایشان را شروع نمایند.

سجادی گفت:بارها این حرف را تکرار کردم که این دو باشگاه اجاره داده نخواهند شد و ما فقط می توانیم بحث حامی مالی را داشته باشیم که مدت آن هم مشخص می‌شود .با مدیر عامل باشگاه استقلال طی روزهای گذشته جلسات متعددی را برگزار کردیم و در حال حاضر قرار شد وی اقدامات لازم برای سرمربی فصل آینده تیم را انجام دهد و با مسئولین فنی تیم در حال بررسی هستند و تصمیمات لازم اوایل هفته آینده مشخص خواهد شد .به طور حتم این دو باشگاه برای فصل آینده مشکل مالی نخواهند داشت .

وی تصریح کرد: همانطور که می‌دانید بازار نقل و انتقالات یک روز پس از پایان جام حذفی شروع شده و این شرایط برای تمامی تیم ها یکسان است و خیلی از تیم های دیگر هم همانند سرخابی‌ها هنوز نتوانستند تیم خود را ببندند و احتمال هر نوع تغییری برای هر تیمی وجود خواهد داشت.

در حال حاضر برانکو سرمربی پرسپولیس لیست بازیکنان رو هم ارائه داده و مسئولین استقلال هم در صدد انجام کارهای خود هستند .اما به دلیل اینکه این 2 تیم همیشه مورد توجه بودند به همین خاطر بیشتر در مورد آنها صحبت می‌شود.نیاز داریم فضا آرام شود و امیدوارم هیات مدیره و مدیرانی که قرار است به زودی مشغول به کار شوند بتوانند به خوبی کارهایشان را انجام بدهند و ما هم نظارت کننده هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها