کد خبر: ۳۱۹۲۰۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۱۶ خرداد ۱۳۹۴
فصل نقل و انتقالات آغاز شده و به نظر می‌رسد اولین هدف پرسپولیس برای تقویت تیمش جذب یک مدافع چپ جدید باشد.

به گزارش پايگاه 598 به نقل از جام نیوز، شاید بزرگترین ضربه‌ای که پرسپولیس در فصل گذشته خورد از ناحیه دفاع چپ بود؛ ‌جایی که مهرداد پولادی با پشت کردن به پرسپولیس، دست علی دایی را در پوست گردو گذاشت و سرمربی سرخ‌ها هم هیچ جایگزینی برایش پیدا نکرد.

 

دایی فصل را با میثم حسینی شروع کرد اما درخشان که آمد همان مدافع چپ نصف و نیمه را هم کنار گذاشت و در جذب مدافع چپ جدید خارجی و داخلی ناکام ماند.

 

پرسپولیس فصل را با حمید علی عسگری در این پست به پایان رساند که بال چپ است نه دفاع چپ و طبیعی بود که هم درخشان هم برانکو از این ناحیه لطمات زیادی بخورند.

 

حالا فصل نقل و انتقالات آغاز شده و به نظر می‌رسد اولین هدف پرسپولیس برای تقویت تیمش جذب یک مدافع چپ جدید باشد.

 

هر چند اوضاع باشگاه پرسپولیس کلا خراب است و مشخص نیست اصلا فهرست جدیدی از سوی برانکو در اختیار باشگاه گذاشته شده یا نه اما جذب مدافع چپ شاخص برای پرسپولیس در اولویت قرار می‌گیرد.

 

در شرایطی که استقلال و سپاهان هم دنبال مدافع چپ شاخص می‌گردند، فقدان ستاره در این پست تعداد گزینه‌ها را محدود می‌کند. شاید مهرداد جماعتی بعد از حاجی‌صفی و پولادی شاخص‌ترین بازیکن لیگ ایران در این پست باشد که او نیز خیلی زود با فولاد تمدید کرد.

 

به غیر از جماعتی، پرسپولیس چاره‌ای ندارد تا به سمت گزینه‌های دیگر برود که شاید به اندازه کاپیتان جوان فولاد روی بورس نباشند. حبیب گردانی بازیکنی که در تراکتورسازی به خیانت محکوم شد و جایی در این تیم ندارد، می‌تواند گزینه مناسبی برای پرسپولیس باشد.

 

گردانی سابقه دعوت به تیم ملی را دارد و ظاهرا قراردادش تمام شده است. به غیر از گردانی، دو مدافع چپ پیکان هم می‌توانند در تیررس برانکو و باشگاه پرسپولیس قرار بگیرند.

 

اولی حمیدرضا دیوسالار است که اتفاقا حمید درخشان هم در میانه فصل گذشته دنبالش بود. مدافع چپ 24 ساله پیکان یکی از معدود مهره‌های موفق این تیم در فصل گذشته بود.

 

همچنین وحید حیدریه که فقط 23 سال سن دارد هم می‌تواند مورد توجه پرسپولیس قرار بگیرد. حیدریه در بازی‌های مقدماتی تیم المپیک بازیکن فیکس خاکپور بود و به نظر می‌رسد بازیکن صاحب پتانسیلی است.

 

دیروز امید خالدی دیگر مدافع چپ فولاد مذاکره با پرسپولیس را تکذیب کرد و به نظر نمی‌رسد از این جمع بازیکن دیگری به کار پرسپولیس بیاید.

 

البته نباید فراموش کرد که مهرداد قنبری مدافع چپ ذوب‌آهن یکی از بهترین‌های فصل گذشته تیمش و خوب‌های لیگ بوده اما او با باشگاهش قرارداد دارد و ظاهرا ذوبی‌ها علاوه بر او دنبال یک مدافع چپ شاخص دیگر هم هستند!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها