کد خبر: ۳۱۷۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۰۲ دی ۱۳۹۰
موسوی خوئینی ها که از آن بعنوان مردم پشت پرده جریان اصلاخات نام برده می شود، سرانجام اعتراف کرد که وی و همفکرانش قادر به تحریم انتخابات نیستند.

به گزارش بولتن نیوز، سایت مجمع روحانیون مبارز به نقل از موسوی خوئینی ها نوشت: در شرایط کنونی ، انتخابات و مشارکت زیاد است که دست دشمن را برای ایجاد خطر می‌بندد .

موسوی خویینی روز سه شنبه 29 آذر با دانشجویان انجمن اسلامی دانشگاه تهران دیدار کرد.

بنابر این گزارش، وی در ابتدای جلسه به خاطره ای اشاره کرده و سپس مطالب خود را در چند محور بیان کرد.

به گزارش سایت مجمع روحانیون مبارز؛ وی گفت: من در جمع شما دوستان که اکثراً هم جوان هستید یاد خاطره ای از حضرت امام (ره) در سال 40 افتادم با یکی از اساتیدم . به یک جلسهء درس حضرت امام رفتیم ، یکی از شاگردان ایشان اشکال غیرعلمی کرده بودند و بر روی آن اصرار و لجاجت می‌کردند . امام طوری صحبت کرد که در آخر، جمعیت حاضر گریه می‌کردند . این قدر نفوذ کلام داشتند . من با دیدن شما جوانان به یاد آن جلسه افتادم .

موسوی خویینی در خصوص انتخابات آتی مجلس اظهار داشت: در شرایط کنونی انتخابات و مشارکتِ زیاد است که دست دشمن را برای ایجاد خطر می‌بندد البته ما هم نمی‌توانیم انتخابات را تحریم کنیم . چون غالباً مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورا زیاد بوده و حضور یا عدم حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات نقشی در مشارکت مردم ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها