به گزارش پایگاه 598 به نقل از سایپا،وی گفت: از ابتدای سال 94 گروه خودرو سازی سایپا جهت ارتقاء کیفی و دانش
فنی شبکه نمایندگی های خود، اقدام به ایجاد طرح حامی کرده است.
فروزان مهر افزود: گروه خودروسازی سایپا در راستای ایجاد انگیزه و حمایت هر
چه بیشتر از شبکه نمایندگی های گروه خودرو سازی سایپا و به منظور جلب
رضایت بیشتر مشتریان در سراسر کشور اقدام به اجرای این طرح کرده است.
وی اظهار داشت: طرح حامی در قالب حمایت از نمایندگی ها و مشتریان و به
منظور توزیع مناسب و سریع تر خودروهای این گروه خودروساز اجرا خواهد شد.
مدیر بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی سایپا تصریح کرد: این طرح در دو
سطح شبکه نمایندگی ها با هدف ارتقا خدمت رسانی و افزایش سطح دانش مدیران
فروش و کارگزاران انجام می شود.
وی افزود: طرح حامی برای آن دسته از نمایندگانی که به طور بالقوه پتانسیل
رشد فروش و توسعه را دارند، منجر به افزایش درآمد آنان خواهد شد و همچنین
جهت حفظ بازار و افزایش سرمایه گذاری و توسعه نمایندگان عالی رتبه این گروه
در بالاترین سطح کیفی نمایندگی ها می باشد.
مدیر بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی سایپا در پایان گفت: با آغاز این
طرح، به زودی شاهد تاثیر آن در سطح جامعه و افزایش رضایت مشتریان خواهیم
بود.