کد خبر: ۳۱۶۶۱۱
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
در حالی که قرار است تا ساعاتی دیگر تکلیف واگذاری دو باشگاه سرخابی در واگذاری به بخش خصوصی مشخص شود، شایعاتی جدید و البته جدی در این رابطه شنیده می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، در حالی که قرار است امروز در سازمان خصوصی‌سازی پاکت‌های مربوط به خریداران دو باشگاه سرخابی مورد بررسی قرار گیرد شایعه جدیدی در این رابطه منتشر شده است.
 
البته این شایعه از چندی قبل زمزمه شد و به نظر می‌رسد این بار جدی‌تر از همیشه دنبال می‌شود. گفته می‌شود قرار است باشگاه پرسپولیس توسط شرکت سایپا و استقلال نیز توسط ایران خودرو خریدار و زیر نظر این دو شرکت تولیدی خودرو کشور به فعالیت خود ادامه دهند.
 
در این رابطه گفته می‌شود این دو شرکت پاکت‌ها و مبلغ ورودی آن را نیز پرداخت کرده‌اند و از مشتریان جدی و البته مورد تایید سازمان خصوصی‌سازی محسوب می‌شوند. یکی از اعضای ایران خودرو نیز ضمن تایید این خبر گفت: مراحل لازم برای حضور در این مزایده انجام شده و منتظر اعلام رسمی آن هستیم. بهروز رهبری‌فرد هم در صفحه شخصی‌اش با تایید این خبر حملاتی نیز به امیرخادم انجام داده بود و اعلام کرده بود او به دنبال این است که پرسپولیس را به شرکت خودروسازی واگذار کند.
 
طی روزهای گذشته حسین هدایتی نیز به دنبال خرید این باشگاه بود و مدارک لازم برای تایید مسوولان را تهیه کرده بود و باید دید تکلیف این دو باشگاه در پایان مزایده امروز به چه صورت خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها