کد خبر: ۳۱۶۴۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۰۱ دی ۱۳۹۰
قرارداد يك و نيم ميلياردي براي دنيزلي
مصطفي دنيزلي براي مذاكره نهايي با مسئولان باشگاه پيروزي جمعه شب وارد تهران خواهد شد.آخرين اخبار حاكي از آن است كه دنيزلي جمعه شب وارد تهران خواهد شد تا مذاكرات نهايي را با سرخپوشان انجام دهد و قراردادش را امضا كند؛ قراردادي كه گفته مي شود 1/5 ساله است و اين مربي تا پايان فصل آينده هدايت سرخپوشان را برعهده خواهد گرفت.
ايران چهارم آسيا و چهل و پنجم جهان
تيم ملي فوتبال ايران در جديد ترين رده بندي تيم هاي ملي جهان كه هر ماه از سوي فدراسيون جهاني فوتبال اعلام مي شود، همچنان با 616 امتياز در رده چهارم آسيا و 45 جهان قرار گرفته است. بر اساس اين رده بندي، تيم هاي ملي ژاپن با 884 امتياز، استراليا با 851 امتياز و كره جنوبي با 752 امتياز در رتبه هاي اول تا سوم تيم هاي آسيايي قرار دارند. در رده بندي ماه دسامبر فيفا، تيم ملي فوتبال اسپانيا همچنان با 1564 امتياز بهترين تيم جهان است و تيم هاي هلند و آلمان به ترتيب با 1365 و 1345 امتياز در رتبه هاي بعدي قرار دارند.
روايت مدير عامل پيروزي از پشت پرده اين باشگاه
مدير عامل باشگاه پيروزي با انتقاد از عقد قرارداد با پنج بازيكن مصدوم اين تيم قبل از شروع ليگ گفت: متاسفانه در ابتداي فصل قرارداد بازيكناني تمديد شده است كه مصدوم بودند! محمد رويانيان در اين خصوص افزود: من مشاهده كردم كه پنج بازيكن تيم مشكل جدي پزشكي دارند، مگر مي شود با يك بازيكن در سطح حرفه اي قرارداد بسته شود و از وي تستهاي مختلف پزشكي گرفته نشود؟! چطور با بازيكني قرارداد بسته شده كه به دليل مصدوميت در بيش از 20 بازي فقط 6 بار براي پرسپوليس به ميدان رفته است؟! نكته جالب اينكه اين بازيكن چند سال است كه از مصدوميت رنج مي برد و نكته جالب تر اينكه با چنين بازيكني قرارداد سنگيني مي بندند. رويانيان در خصوص مذاكره با بازيكنان جديد و صحبتهاي عابديني در خصوص جذب محمد محمدي و مهدوي كيا اظهار داشت: ما با مهدي مهدوي كيا، مهرداد پولادي و محمد محمدي مذاكراتي را انجام داده ايم و حتي در خصوص مهدوي كيا و محمدي من با عابديني صحبت كرده ام اما شرط وي را براي معاوضه مهدوي كيا با نوروزي نمي پذيرم چون در حال حاضر من با كادر پزشكي مجربي كه در خارج از باشگاه در نظر گرفته ايم هزينه زيادي را براي بهبود نوروزي متحمل شده ايم. ضمن اينكه پيگير شرايط حضور محمدي و پولادي در پيروزي نيز هستيم.
قبولي بازيكن جديد استقلال در تست پزشكي
همزمان با تعطيلات نيم فصل ليگ برتر و تلاش تيم هاي مختلف براي تقويت خود، جي لويد ساموئل مدافع 24 ساله و اهل كشور ترينيداد و توباگو مد نظر باشگاه استقلال تهران قرار گرفته است. به همين منظور اين بازيكن در محل فدراسيون پزشكي ورزشي حضور يافت و مورد معايناتي از جمله ارتوپدي، داخلي ، قلب و عروق قرار گرفت. در اين باره پوركاظمي رئيس فدراسيون پزشكي ورزشي ، اظهار داشت: اين بازيكن با مشكلي مواجه نيست و گزارش معاينه دقيق اين بازيكن به صورت كتبي به اطلاع باشگاه استقلال خواهد رسيد.
پايان بازار گرمي سرمربي سابق تيم ملي
پس از آنكه تيم ملي كره جنوبي در رقابت هاي انتخابي جام جهاني 2014 عملكرد ضعيفي از خود ارائه داد، سران فدراسيون اين كشور چو كوانگ رائه را از كار بركنار و چوي كانگ هي را به عنوان سرمربي جديد اين تيم انتخاب كردند. اين انتخاب در حالي صورت گرفت كه افشين قطبي سرمربي سابق تيم ملي در يك بازار گرمي عجيب مدعي شده بود گزينه سرمربيگري در كره جنوبي است.
10 جلسه محروميت براي 5 بازيكن تيم ملي شيلي
فدراسيون فوتبال شيلي پنج بازيكن تيم ملي اين كشور را به دليل مستي و نيز تاخير در بازگشت به اردوي تيم براي 10 جلسه محروم كرد. پنج بازيكن شيليايي ماه گذشته پيش از يكي از ديدارهاي مقدماتي جام جهاني 2014 به حالت مستي و البته با تاخير به اردوي تيم ملي كشورشان بازگشتند كه اين موضوع محروميتي 10 جلسه اي را براي آنها به همراه داشته است.
خليلي جانشين احتمالي عنايتي
ويسي سرمربي صباي قم ضمن موافقت با جدايي عنايتي از اين تيم و پيوستنش به باشگاه استقلال گفت: براي جانشيني عنايتي چند روزي است كه به محسن خليلي فكر مي كنم. او يكي از گزينه هاي ما است ولي بايد ببينيم شرايط فني اش چطور است.
بازگشت وليد علي به استقلال
وليد علي بازيكن كويتي استقلال كه چند هفته اي براي اين تيم به ميدان رفت، به زودي در باشگاه آبي ها حاضر خواهد شد تا براي ادامه همكاري با استقلالي ها مذاكره كند. خبرهاي دريافتي از باشگاه استقلال حكايت از آن دارد كه توافق بين اين بازيكن و استقلال صورت مي گيرد و او در نيم فصل دوم براي اين تيم به ميدان برود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها