کد خبر: ۳۱۶۳۳۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
وکیل شیخ نمرالنمر حکم صادره برای موکلش را با رفتار مسالمت جویانه شیخ نمر النمر نامتناسب توصیف کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رجا ، به گزارش پایگاه اینترنتی العهد،  محمد النمر برادر و وکیل شیخ نمر النمر روحانی شیعه در عربستان سعودی گفته است صدور حکم اعدام برای شیخ النمر متناسب را رفتار مسالمت جویانه وی نیست و نمی توانم خبرهای مبنی بر تصمیم مقامات سعودی را برای اجرای حکم اعدام برادرم را تائید یا رد کنم.
 
وکیل شیخ النمر اتهامات وارد به وی را مبنی بر تحریک مردم برای به دست گرفتن سلاح را رد کرد.
 
محمد النمر گفت دادستان از احضار تیم امنیتی که شیخ نمر را بازداشت کرده و وی را به حمل سلاح متهم نموده خودداری کرده است. دادستان همچنین در گذشته از پیامدهای حساس منطقه ای اعدام ایشان سخن گفته است.
 
این پایگاه اینترنتی افزود: منابع دیپلماتیک اروپائی در بروکسل درخصوص گزارشهای اطلاعاتی که از ریاض می رسد مبنی بر این که رژیم آل سعود به آمریکائی ها اعلام کرده است قصد دارد حکم اعدام شیخ نمر را اجرا کند ابراز نگرانی کرده اند.
 
نیروهای امنیتی سعودی شیخ نمر را هشتم ژوئن ۲۰۱۲ در منطقه العوامیة در غرب القطیف بازداشت کرده اند وی پس از آن بازداشت شد که خواستار آزادی معترضان زندانی اهل این منطقه شده بود. دادگاهی در عربستان سعودی وی را به اتهام بی ثبات سازی کشور و تلاش برای براندازی رژیم سعودی به اعدام محکوم کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها