کد خبر: ۳۱۶۲۵۱
زمان انتشار: ۰۹:۵۷     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
مهاجم خاطره ساز استقلالی ها بابت باخت تیمش برابر پرسپولیس به شدت ناراحت است.
به گزارش پایگاه 598  به نقل از جام نیوز، علیرضا اکبرپور که زننده یکی از گل های خاطره انگیز دربی محسوب می‌ شود، درباره شکست استقلال برابر پرسپولیس گفت: خیلی امیدوار بودیم که با توجه به فصل بد استقلال و از دست دادن قهرمانی و سهمیه لیگ قهرمانان لااقل این بازی را برنده خواهند شد و کمی از ناراحتی های این فصل کم کند. اما با نتیجه ای که رقم خورد کل خانواده استقلال ناراحت شدند.

وی ادامه داد: حداقل در آخرین بازی فصل و دربی یک نتیجه مساوی هم دل هواداران را شاد نگه می‌ داشت اما با این شکست فصل به بدترین شکل برای استقلال به پایان رسید.

علیرضا اکبرپور با انتقاد از شیوه بازی استقلال گفت: پرسپولیسی ها با حضور دو بازیکن جوان و سرعتی خود در این بازی برای استقلال دردسرساز شدند و عالیشاه، طارمی و علیپور موقعیت های خوبی برای تیمشان ایجاد کردند. استقلال می‌ توانست با استفاده از سرعت محسن کریمی و بهنام برزای همین شرایط را برای خود ایجاد کند که مشخص نشد که چرا کادرفنی این تیم از این دو استفاده خوبی نکردند. این دو می توانستند برگ برنده امیر قلعه نویی در این دیدار باشند.

وی در پایان گفت: کادرفنی استقلال می‌ توانست از نظر روحی شرایط بهتری را برای بازیکنانش ایجاد کند و نتیجه خوبی در این بازی و در طول فصل برای استقلال رقم بخورد که متاسفانه چنین نشد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها