کد خبر: ۳۱۶۰۰۰
زمان انتشار: ۰۹:۵۱     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
عضو فراكسيون گردشگري مجلس شوراي اسلامي از حذف رواديد گردشگري در ايران خبر داد و گفت: حذف رواديد با ۷۰ كشور در دست اقدام است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مهرداد لاهوتي عضو فراكسيون گردشگري مجلس شوراي اسلامي، در حاشيه جشنواره بهار نارنج در لنگرود در اين شهرستان با اشاره به اهميت صنعت گردشگري در ايران اظهار كرد: صنعت گردشگري رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

وي با بيان اينكه صنعت گردشگري پس از صنايع نفت و خودروسازي در جايگاه بعدي قرار دارد، افزود: صنعت گردشگري بايد به جايي برسد كه درآمد اقتصادي خوبي برايمان داشته باشد.

نماينده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به اينكه در افق ۱۴۰۴ بايد ايران ۲۰ ميليون نفر گردشگر خارجي داشته و بيش از ۲۵ ميليارد دلار درآمد كسب كند، گفت: بايد زيرساخت‌هاي صنعت گردشگري تكميل شود.

وي درباره نشست خود با رئيس سازمان ميراث فرهنگي كشور افزود: در اين نشست اقدام‌هايي مانند حذف رواديد گردشگري مورد بررسي قرار گرفت.

لاهوتي با بيان اينكه حذف رواديد گردشگري بين كشورها با ايران در دست اقدام است، خاطرنشان كرد: حذف رواديد با ۷۰ كشور در دست اقدام است و با حذف آن شرايط ورود و خروج گردشگران به ايران سهل‌تر مي‌شود.

وي ساخت هتل با بخش‌خصوصي و آماده‌سازي زيرساخت‌هاي گردشگري را از ديگر مباحث مطرح شده با رئيس سازمان ميراث فرهنگي عنوان كرد.

عضو فراكسيون گردشگري مجلس به برگزاري جشنواره بهار نارنج اشاره كرد و يادآور شد: برگزاري چنين جشنواره‌هايي در معرفي جاذبه‌هاي گردشگري تأثيرگذار است.

وي بهار نارنج را داراي خواص زيادي دانست و خاطرنشان كرد: چنين جشنواره‌هايي موجب ايجاد نشاط و شادابي در بين مردم مي‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها