کد خبر: ۳۱۵۸۰۴
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
بر اساس آخرین اخبار نقل و انتقالات دروازه بان پیکان تهران فصل بعد راهی تبریز خواهد شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، هنوز فصل تمام نشده بازار نقل و انتقالات داغ شده و هر روز صحبت از حضور بازیکنان نامدار در تیم‌های مختلف است.

 

طی این چند روز بیشتر صحبت‌ها در خصوص بازیکنان تراکتورسازی است و گفته می‌شود که چند بازیکن این تیم حتی با سپاهان هم تمام کرده‌اند ولی روز گذشته خبر رسید که حالا تراکتوری‌ها دنبال جذب چند بازیکن خوب برای برطرف کردن نقاط ضعف خود هستند.

 

در همین راستا از تبریز خبر رسید که تراکتوری‌ها به‌دنبال دروازه‌بان پیکان هستند و حتی صحبت‌های اولیه را هم با سید مهدی رحمتی انجام داده‌اند که او را به تبریز بکشند.

 

رحمتی اصلیتی آذری دارد و از طرفی در حضور چندباره‌اش در تبریز همیشه مورد تشویق هواداران تراکتور قرار گرفته است تا جایی که یک‌بار او را اختصاصی به شدت تشویق کرده‌اند لذا از آنجایی که امسال تراکتوری‌ها از ناحیه دروازه خیلی ضربه دیدند اینکه رحمتی تراکتوری شود دور از ذهن نیست.

 

البته تراکتوری‌ها فقط دنبال رحمتی نیستند بلکه آنها روی مهدی کریمیان هافبک سابق خود که به استقلال رفته نیز نظر دارند گویا با توجه به مشکلات سربازی که برای او در این فصل در استقلال پیش آمد احتمال دارد برای گذراندن سربازی به تراکتور برگردد.

 

در خصوص رحمتی گفته می شود که برانکو ایوانکوویچ هم به شدت خواهان به خدمت گرفتن وی است ولی سابقه بازی رحمتی در استقلال و خطر از دست دادن محبوبیتش شانس تراکتورسازی را در این خصوص بیشتر می کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها