کد خبر: ۳۱۵۷۵۴
زمان انتشار: ۰۹:۵۹     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: فکر می‌کنم پرسپولیس بیشتر از الهلال فکرش درگیر دربی است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، رضا عنایتی در خصوص حساسیت دربی اظهار داشت:‌ قطعا دربی در هر شرایطی حساسیت خاص خودش را دارد و هواداران توقع دارند بازی خوبی باشد و نتیجه آن فارغ از تمام نتایج لیگ برای همه حساس است. برای هیچ کدام از دو تیم مهم نیست که در چه جایگاهی قرار دارند و تنها به دنبال پیروزی در دربی هستیم.

 

وی با بیان اینکه دربی برای ما بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: در طول لیگ نتوانستیم دل هواداران را آنچنان که باید و شاید شاد کنیم و حالا تمرکز‌مان روی این موضوع است که در دربی پیروز شویم تا دل هواداران شاد شود. امیدوارم با دل خوش دربی را به اتمام برسانیم.

 

مهاجم تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه نمی‌دانم برخی‌ها با چه تفکری می‌گویند دربی بی‌اهمیت است، گفت: همیشه شرایط دربی خاص بوده. نمی‌دانم چرا برخی‌ها می‌خواهند اهمیت آن را کمرنگ کنند. دربی همیشه برای هواداران مهم است و نمی‌شود که حساسیت نداشته باشد.

 

عنایتی در مورد اینکه گفته می‌شود پرسپولیسی‌ها تمرکزشان روی بازی با الهلال است، تصریح کرد: اصلا به این موضوعات توجه نمی‌کنیم. نمی‌خواهم در کار باشگاه‌ها دخالت کنم اما فکر می‌کنم آنها بعد از دربی زمان دارند تا به بازی مقابل الهلال فکر کنند. به هر حال برای پرسپولیس در آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم و فکر می‌کنم پرسپولیس بیشتر از الهلال فکرش درگیر دربی است چرا که این مسابقه همیشه حساسیت‌های خاص خود را دارد و بازیکنان تحت فشار هواداران هستند.

 

وی در پاسخ به این سوال که‌ آیا در دربی گلزنی خواهد کرد یا خیر، گفت:‌قطعا تمام تلاشم را به کار می گیرم تا گلزنی کنم اما اگر نشد و هر کس دیگری هم گل بزند فرقی نمی‌کند چرا که مهم موفقیت استقلال است.

 

بازیکن تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا دربی آخرین بازی‌تان برای استقلال است یا خیر، گفت: من یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارم. اگر بخواهم خداحافظی کنم قطعا از قبل اعلام می‌کنم اما مطمئن باشید فصل آینده آخرین فصل حضورم در فوتبال است و دوست دارم با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها