کد خبر: ۳۱۵۷۴۹
زمان انتشار: ۰۹:۵۳     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
سرمایه‌گذار و سهام‌دار یهودی شرکت «نیوز کورپوریشن» و صاحب رسانه‌های بسیاری در دنیا،‌ کابینه دولت جدید انگلیس را تایید کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «رابرت مرداک» غول یهودی رسانه‌های بریتانیایی کابینه «دیوید کامرون» نخست وزیر انگلستان را تایید و انتخاب‌های وی را «به‌طور شگفت‌آوری خوب» عنوان کرد.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، مرداک در توئیتر با نام بردن از چند وزیر کابینه جدید کامرون و اشاره به حضور بیشتر زنان در دولت، آن را عالی عنوان کرد.

روزنامه‌های برتانیایی مرداک در جریان انتخابات هفته‌ گذشته انگلستان، از حزب محافظه‌کار حمایت می‌کرد.

ایندیپندنت ماه گذشته خبر داده بود که مرداک با حضور در دفاتر روزنامه «سان» در لندن، کارکنان این روزنامه را به دلیل عدم اقدامات کافی در راستای متوقف کردن «اد میلیبند» رهبر وقت حزب کارگر توبیخ کرده بود.

سرمایه‌گذار و سهام‌دار شرکت «نیوز کورپوریشن» در توئیت دیگری نوشت معتقد است بریتانیا باید آزادی بیشتری به مشاغل دهد که این امر به قوی‌تر شدن مشاغل و بالا رفتن درآمدها منجر می‌شود.

هفته گذشته، انگلیس، ولز، ایرلند شمالی و اسکاتلند شاهد برگزاری انتخابات پارلمانی بودند و نامزدهای احزاب مختلف سیاسی برای کسب 650 کرسی پارلمان با یکدیگر رقابت کردند. در پایان این انتخابات حزب محافظه‌کار توانست بیشترین کرسی‌ها را به دست آورد و در نتیجه آن «دیوید کامرون» رهبر حزب محافظه‌کار نخست وزیر بریتانیا شد و تشکیل کابینه داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها