کد خبر: ۳۱۵۳۶۶
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
کاپ/ پيشکسوت پرسپوليس گفت:حداقل بايد نصف تيم عوض شود و يکسري از اين بازيکنان به خانه يشان برود چون در حد پرسپوليس نيستند.رضا شاهرودي در رابطه با وضعيت نه چندان جالب پرسپوليس و استقلال قبل از دربي اظهار داشت: براي اين ديدار اصلا ربطي ندارد که اين 2 تيم در کورس سقوط باشند يا در کورس قهرماني. دربي حساس است و يک بازي ديدار خاص براي همه محسوب مي شود. 2 تيم تلاش مي کنند برنده باشند و بازيکنان هم انگيزه خاصي دارند. با اينکه در ليگ اوضاع 2 تيم مناسب نيست اما بازهم دوست دارند جايگاهشان بهتر شود.
وي افزود: اگر استقلال در کورس سهميه قرار مي گرفت، شايد اين نظر را نداشتم اما الان مي گويم که اين بازي قطعا از آن دربي هاي پرگل و زيبا از آب در مي آيد. البته آن بازي که از استقلال مقابل تراکتورسازي ديدم، از اين تيم قطع اميد کردم و فکر مي کنم پرسپوليس مي تواند از اين فرصت به خوبي استفاده کند و بازي را ببرد.پيشکسوت پرسپوليس همچنين تصريح کرد: فکر مي کنم اگر پرسپوليس بازي برگشت را هم ببرد، هواداران تا چند سال مي توانند سرشان را بالا بگيرند و براي استقلالي ها کري خواني کنند. اين کري خواني ها هميشه بوده اما فقط برد رفت و برگشت دربي مي تواند دل هواداران را شاد کند.
شاهرودي درباره شکست هفته گذشته 2 تيم عنوان کرد: نتايج قبل از دربي هيچ تاثيري روي دربي ندارد. استقلال اگر 10 مي خورد و پرسپوليس هم 5 تا بازهم همين حرف را مي زدم. من بارها يادم مي آيد که يک تيم بازي قبل از دربي را برده اما در اين بازي شکست خورده است. اول فصل چه فکر مي کرديم و چه شد. وقتي دربي به هفته پاياني افتاد، فکر مي کرديم که فينال ليگ باشد اما مثل سالهاي قبل جام به شهرستان ها مي رود.وي درباره نتايج ضعيف پرسپوليس با برانکو گفت: برانکو را بايد در 50 روز تعطيلي ليگ مي آوردند نه الان که دائما بازيکنان مصدوم و محروم هستند. در هر صورت بايد کارنامه او فصل بعد بررسي شود چون اين فصل هيچ مربي در دنيا نمي توانست به پرسپوليس کمک کند. براي فصل آينده حداقل بايد نصف تيم عوض شود و يکسري از اين بازيکنان به خانه يشان برود چون در حد پرسپوليس نيستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها