کد خبر: ۳۱۵۳۵۹
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
ايسنا/ فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران از برگزاري رزمايش بزرگ بيت المقدس در اوايل خردادماه امسال در استان اصفهان خبر داد.

سرتيپ احمدرضا پوردستان گفت: اين رزمايش در دو مرحله موشکي و با نگاه جنگ در فضاي نيابتي در منطقه عمومي کاشان (مرنجاب و آران و بيدگل) و اصفهان برگزار مي‌شود.

وي افزود: اين رزمايش با هدف بالا بردن ظرفيت‌هاي عملياتي و توان دفاعي نيروها براي حضور در صحنه‌هاي جنگ نيابتي برگزار مي‌شود.

فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران اظهار کرد: مرحله نخست اين رزمايش توسط گروه 84 موشکي مستقر در آران و بيدگل به صورت موشکي برگزار مي‌شود.

پوردستان تصريح کرد: با توجه به ارتقاي ظرفيت‌هاي راکتي نيروي زميني و کسب قابليت‌هاي بالاي موشکي، در رزمايش مرحله نخست اين ظرفيت‌ها ارزيابي مي‌شود.

وي با بيان اينکه مرحله دوم رزمايش بيت المقدس با نگاه به جنگ در فضاي نيابتي برگزار مي‌شود، گفت: با توجه به تهديدات تازه دشمنان و تاکتيک‌هاي جديد، ظرفيت‌هاي جديد دفاعي را نيز طلب مي‌کند که در مرحله دوم رزمايش بيت المقدس اين توان جديد مورد نمايش و ارزيابي قرار مي‌گيرد.

فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران با اشاره به تهديدات اخير آمريکا براي حمله نظامي به ايران اسلامي تصريي کرد: هر روزي کشوري تهديد خود را عملي کند نيروهاي مسلح آن کشور حمله کننده را پشيمان و ضربه‌اي کاري به آن کشور وارد مي‌کنيم.

پوردستان افزود: تهديدات قبلا" هم بوده است، اما در همه حال نيروهاي مسلح تمامي حرکات دشمنان در مرزها و بيرون از مرزها را رصد و متناسب با اين تهديدات ظرفيت‌هاي لازم دفاعي را ايجاد مي‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها