کد خبر: ۳۱۵۱۱۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
فارس/ ملي‌پوش سابق وزنه‌برداري ايران گفت: حالا که مرادي يک کشتي‌گير را دبير فدراسيون وزنه‌برداري کرده، پس آقاي خادم؛ شما هم يک وزنه‌بردار را دبير فدراسيون کشتي کنيد.
شاهين نصيري‌نيا در مورد تغييرات در رأس فدراسيون وزنه‌برداري گفت: با توجه به اينکه حسين رضازاده در چند سالي که در فدراسيون بود از سوابق مديريتي برخوردار نبود مشکلات زيادي در اين چند سال در فدراسيون وزنه‌برداري به وجود آورد. در واقع زيرساخت‌ها خراب شد و آن‌طور که بايد در اين رشته کار نشد.
وي ادامه داد: انتظار داشتيم که پس از او يکي بيايد که فقط حرف نزد و فقط هم شعار ندهد و بتواند پس از چندين سال وزنه‌برداري را تکان دهد بنابراين روزي که احمد سعادتمند آمد و کارنامه و برنامه‌اش را ارائه داد با او صحبت کردم و او را شخص مناسبي براي رياست فدراسيون وزنه‌برداري ديدم.
نصيري‌نيا در مورد انتخاب علي مرادي به عنوان رئيس فدراسيون گفت: از مرادي به خاطر دوازده سال حضور در فدراسيون و دبيرکلي آسيا شناخت داشتيم و کارهايش را ديده بوديم بنابراين فکر مي‌کنم که آزمودن را آزمودن خطاست اما ما يک بار ديگر آزموده را آزموديم. او حتي در کنفدراسيون آسيا هم کار خاصي نکرد.
وي ادامه داد: وزنه‌برداري امروز به جناح و جناح‌بندي تبديل شده و هرکسي مي‌آيد جناح و گروه خود را مي‌آورد و هنوز هم کار به همان شکل است. شما ببينيد که مرادي در انتخاب‌هايش نيز همان رويه قبلي را پيش گرفته و هنوز هم همان اتفاقات مي‌افتد.
ملي‌پوش اسبق وزنه‌برداري ايران در مورد مسابقات آينده تيم ملي گفت: در حال حاضر مسابقات المپيک و جهاني پيش رو است و هر دو رقابت، رقابت مشکلي براي تيم ملي به شمار مي‌رود اما براي قدرت‌نمايي و کسب نتيجه خوب بايد کساني را داشته باشيد که به عنوان بازو‌هاي قدرت به شما کمک کنند اما انتصاباتي که انجام شده چنين چيزي را نمي‌گويد.
وي يادآور شد: به طور مثال رئيس هيأت وزنه‌برداري استان قزوين به عنوان دبير و سخنگوي فدراسيون انتخاب شده است، سؤال من اين است که مگر قزوين چند قهرمان حتي در ايران داشته است؟ جالب اينکه او حتي کشتي‌گير بوده نه وزنه‌بردار. با اين وضعيت ديگر چه توقعي مي‌توان داشت. اگر اينچنين است من هم از آقاي خادم توقع دارم که يک وزنه‌بردار را به عنوان دبير فدراسيون کشتي انتخاب کند.
نصيري‌نيا گفت: بحث فردي و شخصي مطرح نيست اما مرادي اگر مي‌خواهد به وزنه‌برداري کمک کند اين راهش نيست. شما دبير فدراسيون را جلوي من بياوريد و اگر توانست از تکنيک‌هاي وزنه‌برداري صحبت کند آن وقت مهم است. دبير فدراسيون که کار اجرايي دارد چطور مي‌خواهد برنامه‌هاي کادر فني تيم ملي را مورد ارزيابي قرار داده و به آنها عمل کند.
وي يادآور شد: حضور فردي که در رشته ديگري بوده و کارنامه خاصي هم نداشته نشان‌دهنده همان جناح‌بندي‌هاست. او چون در گذشته هم با مرادي کار مي‌کرده حالا هم بايد پست بگيرد. البته منظور من فقط دبيرکل نيست. در سمت‌هاي ديگر هم همين اتفاق افتاده و غيرکارشناسان پست گرفته‌اند.
نصيري‌نيا افزود: مطمئن باشيد پس از اينکه خروجي جلسات کميته فني و تصميمات نهايي آنها به نحوه ديگري به اجرا در آمد آن زمان بزرگان وزنه‌برداري نيز که در کميته فني هستند هم دلسرد خواهند شد چون دبير فدراسيون اين‌کاره نيست.
وي با بيان اينکه اوضاع با زمان رضازاده هيچ تفاوتي نکرده است، گفت:‌ يکسري آدم آورده‌اند اما حرف آخر را خودشان مي‌زنند يا آدم‌هايي مي‌آيند که مثل خودشان صحبت کنند و بيچاره وزنه‌برداري که مدام بين اين دو گروه پاس‌کاري مي‌شود.
نصيري‌نيا گفت: اگر علي مرادي، علي مرادي شده است، با وجود کساني مثل من اين اتفاق افتاده نمي‌خواهم اسم ببرم اما کساني که هم گروه و هم سن و سال من بودند او را علي مرادي کرديم. اما او فقط به جناح‌بندي فکر مي‌کند و هنوز همان مسائل که در گذشته در ذهنش بوده است وجود دارد.
وي با بيان اينکه به هيچ وجه قصد همکاري با اين فدراسيون را ندارد، چون نشان داده‌اند به فکر وزنه‌برداري و ورزشکارانش نيستند تأکيد کرد: مرادي تا ديروز مي‌گفت رضازاده از نصيري‌نيا استفاده‌اي نمي‌کند و من شاهين را برمي‌گردانم اما حالا که برگشته‌ام يک نظر هم از من نگرفته‌اند. رويه همان رويه است و هيچ چيزي تغيير نکرده است و بعيد است با اين شرايط آينده روشني در انتظار وزنه‌برداري باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها