کد خبر: ۳۱۵۰۵۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
عضو هيات مديره باشگاه استقلال گفت: از وضعيت بازي استقلال پاي تلويزيون ناخن مي‌خورم و هر چه به پايان بازي مي‌رسيديم تيم بي تفاوت‌تر مي‌شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، شکست تيم استقلال مقابل نزديک به 20 هزار تماشاگر استقلالي حاضر در ورزشگاه به مذاق هواداران استقلال خوش نيامد و آنها پس از پايان مسابقه نسبت به عملکرد کادر فني و بازيکنان به شدت موضع گرفتند. منصور پورحيدري که در ابتداي فصل مسئوليت رئيس کميته فني اين باشگاه را برعهده داشت حالا درباره اتفاقات اين فصل صحبت‌هاي جالبي دارد. متن گفت‌وگوي پورحيدري را در زير مي‌خوانيد:
ابتدا از شکست استقلال شروع کنيم، شما بازي را تماشا کرديد؟‌
بله من بازي را ديدم، استقلال اصلاً خوب نبود و هرچه ما جلوتر مي‌رفتيم تيم انگار بي‌تفاوت‌تر مي‌شد. متأسفانه حريفان هم براي استقلال تفاوتي ندارند و در بيشتر بازي‌ها اين موضوع به چشم مي‌آيد و مشکلات ديده مي‌شود.
به نظر شما شکست با 4 گل در ورزشگاه آزادي در شأن تيمي مثل استقلال هست؟
اصلاً نتيجه که اصلاً خوب نبود و شک نکنيد که تمامي هواداران و ما ناراحتيم. من خودم پاي تلويزيون از حرص زياد ناخن مي‌خوردم خيلي عصبي شده بودم و حتي نمي‌توانستم بازي را تماشا کنم. تيمي که اين همه هوادار دارد نبايد اينگونه شکست بخورد ولي متأسفانه اين اتفاقات مي‌افتد.
به نظر شما راهکار چيست؟
اگر نظر من را مي‌پرسيد هيچ راهکاري وجود ندارد! الآن تکليف باشگاه روشن نيست و معلوم نيست که چه کسي مي‌خواهد روي اين تيم سرمايه‌گذاري کند. همه بلاتکليف هستند و نه افشارزاده سرنوشت خودش را مي‌داند و نه هيأت مديره به نظر من بايد تا روز 29 ارديبهشت صبر کرد تا ببينيم تکليف اين واگذاري چه مي‌شود و سرانجام کار چه خواهد شد.
اگر مي‌شود خيلي کوتاه مشکل امسال استقلال را بگوييد؟
واقعيت امر اين است که من از يک مقطعي ديگر نزديک تيم نيستم و در تمريناتم حضور پيدا نمي‌کنم. يک بار يک اظهارنظري کردم که در اواخر نيم‌فصل اول بود و آقاي قلعه‌نويي اين موضوع را قبول نکرد و اگر يادتان باشد ناراحتي‌هايي پيش آمد. من فقط يک مورد را مي‌گويم اما اجازه بدهيد در اينباره صحبتي انجام ندهم چون همانطور که گفتم نزديک تيم نيستم.
به نظر شما با شعارهايي که هواداران استقلال دادند آيا امير قلعه‌نويي در تيم بماند بهتر است يا اينکه از استقلال برود؟
الآن دو مسئله وجود دارد اول اينکه اين درست نيست فقط نتايج را به گردن يک نفر انداخت. ما مشکلات ديگري هم داشتيم که يکي از آنها مشکلات مالي بود ولي مسئله مهم اين است که خود قلعه‌نويي بايد تصميم بگيرد که در اين تيم بماند يا برود. اين يک واقعيت است که تماشاگران از عملکرد يک مربي انتقاد کنند و پيش از اين هم در استقلال براي مربيان ديگر وجود داشته است. اگر يک مربي در کارش به اشکال بخورد تماشاگران قطعاً به او واکنش نشان مي‌دهند.
اما جواب سؤال ما را نداديد با اين شرايط که ديروز عليه قلعه‌نويي شعار داده شد و حتي به سمت او بطري‌هايي هم پرتاب شد آيا اگر قلعه‌نويي برود بهتر است يا بماند؟
طبيعي است که تماشاگران از نتايج ناراحت هستند. من براي امير قلعه‌نويي احترام زيادي قائلم و او فوتباليست بزرگي در اين مملکت بوده ولي به نظرم اگر قلعه‌نويي يک فصل از استقلال دور باشد براي خودش هم خوب است. نمي‌دانم الآن که اين حرف‌ها را مي‌زنم چقدر به دوستانم بر مي‌خورد ولي به نظرم اگر قلعه‌نويي يک مدت کوتاه از استقلال دور باشد هم براي خودش بهتر است هم براي تيم.
اينکه تماشاگران نام منصوريان را فرياد زدند را چطور ارزيابي مي‌کنيد؟ آيا براي او سرمربيگري در استقلال زود نيست؟
من چون از آينده خبر ندارم و واقعاً نمي‌دانم فصل بعد چه اتفاقي مي‌افتد اجازه دهيد چيزي در اين باره نگويم. نمي‌خواهم کسي رو در روي ديگري قرار بگيرد و خدايي‌ناکرده سوءتفاهم به وجود بيايد نفت هم هفته آينده بازي مهمي دارد و با اظهارنظرهايم نمي‌خواهم تمرکز شخصي را به هم بريزم.
شما يکي از اعضاي هيأت مديره هستيد و بازيکناني مثل بيک‌زاده شب گذشته اعتقاد داشتند اگر مشکلات مالي حل مي‌شد شايد استقلال به اين روز نمي‌افتاد.
من هم قبول دارم مشکلات مالي وجود داشته اما همينجا از افشارزاده مي‌خواهم ليست پرداختي‌ها را منتشر کند تا همه چيز مشخص شود. اينگونه بهتر است. اسپانسر استقلال امسال خيلي خوب کار کرد ولي وقتي بحث خصوصي‌سازي پيش آمد يک مقدار از لحاظ مالي به مشکل خورديم و شرايط سخت شد. فکر مي‌کنم مشکلات مالي هم وجود داشت اما اسپانسر هم زحمت خودش را کشيد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها