کد خبر: ۳۱۴۸۶۴
زمان انتشار: ۲۰:۳۱     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
انتظار بیشتری از جهانبازی داشتیم، گل راه‌آهن آفساید بود
مدیرعامل باشگاه پیکان گفت:‌این فوتبال آلوده است و دیگر طاقت ماندن در آن را ندارم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس ، محمد شیعی پس از شکست 3 بر 2 پیکان مقابل راه‌آْهن با انتقاد از عملکرد جهانبازی داور این دیدار گفت: نمی‌دانم چه بگویم، فکر می‌کردیم جهانبازی قضاوت بهتری داشته باشد و از او انتظار بیشتری داشتیم.

وی ادامه داد: گل اول راه‌آهن آفساید بود و من از جایگاه دیدم و کاملاً مشخص بود. برای مسئولین شهر قدس متأسفم که دیگر تیمی در لیگ برتر ندارم، البته هنوز امیدمان را از دست نداده‌ایم و یک هفته دیگر هم داریم، اما احتمال ماندنمان بسیار کم است. متأسفم که قضاوت داور باعث می‌شود یک تیم از حضور در لیگ برتر محروم شود.

شیعی در خصوص اینکه آیا به نظرش اشتباهات داور عمدی بوده است، گفت: به هر حال، وقتی یک آقایی می‌آید و 10 میلیارد برای راه‌آهن خرج می‌کند، اگر این تیم سقوط کند ضرر می‌کند و چه کسی می‌خواهد پاسخگوی طلبکاران باشد. طبیعی است که پاسخگویی به راه‌آهن سخت‌تر از پیکان است. یک لقب آسانسور هم به پیکان می‌دهند و می‌گویند بعد از سقوط دوباره برمی‌گردد.

مدیرعامل پیکان تصریح کرد: اگر این شرایط ادامه داشته باشد قطعاً دیگر در فوتبال تیم‌داری نمی‌کنیم و به سوی رشته‌های دیگری مانند والیبال می‌رویم که به ورزش آکادمیک توجه دارد، قطعا با این روند از فوتبال کناره‌گیری می‌کنیم.

شیعی گفت: این فوتبال آلوده است و اگر ما هم بمانیم آلوده می‌شویم. واقعا ناراحت و متأسف هستم؛ عاشق ورزش و فوتبال بودم اما با این شرایط نفرت پیدا کرده‌ام. 58 سال سن دارم و دیگر طاقت ندارم و نمی‌توانم این شرایط را تحمل کنم.

مدیرعامل پیکان در پاسخ به این سؤال که پیش از مسابقه گفته بود نگران دیدار گسترش فولاد و پرسپولیس است، گفت: معلوم بود نگران باشم، حالا هم همین را می‌گویم.

وی در پایان به کنایه در خصوص پیروزی گسترش فولاد مقابل پرسپولیس گفت: انشاءالله گربه است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها