کد خبر: ۳۱۴۸۶۱
زمان انتشار: ۲۰:۲۴     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
شورای سیاسی انصارالله با محکوم کردن تجاوزات و جنایات مستمر رژیم سعودی علیه ملت یمن، در بیانیه ای، موضع خود در قبال آتش بس را اعلام کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم ، متجاوزان سعودی در حالی ادعا کرده اند از روز سه شنبه آتش بس را اجرایی می کنند که همچنان به جنایات خود در یمن ادامه داده و بر شدت حملات خود به مناطق مختلف افزوده اند.

به گزارش المسیره،شورای سیاسی انصارالله در بیانیه خود تاکید کرده است تجاوزات سعودی، صهیونیستی آمریکایی و مصایب و جنایات آنها علیه غیرنظامیان و حمله به زیر ساخت ها و موسسات دولتی و مراکز خدماتی از جمله بمباران وسایل حمل و نقل، تخریب پل ها، بازارها، پمپ بنزین ها و محاصره هوایی، زمینی و دریایی یمن منجر به وخامت اوضاع انسانی شده که با  ادامه حملات توپخانه ای و موشکی و حملات هوایی و تهدید متجاوزان به ارتکاب جنایات کشتار جمعی، وضع انسانی هر روز وخیم تر می شود.

شورای سیاسی انصارالله اعلام کرد: ما تاکید می کنیم که متجاوزان همچنان بسیاری از کشتی های حامل نفت، دارو و مواد غذایی را با وجود بازرسی چندین باره آن توقیف کرده و در اقدامی ظالمانه مانع تخلیه محموله های آن می شوند و این اقدامات برای ملت یمن و تمام جهان این حقیقت را روشن می کند که متجاوزان عمدا مانع تلاش های موسسات دولتی و بخش خصوصی برای فراهم کردن نیازهای ملت یمن در زمینه دارو، غذا و نفت و دیگر نیازهای اساسی و مانع ورود هرگونه کمک های بشردوستانه به مردم یمن می شوند.

در این بیانیه آمده است : ما بار دیگر بر ضرورت پایان یافتن فوری محاصره ظالمانه و غیر قابل توجیه ملت یمن که سبب تشدید رنج ها و مشکلاتشان شده است، تاکید و اعلام می کنیم که با هرگونه تلاش یا درخواست یا گام های مثبت و جدی که سبب پایان یافتن این رنج ها و مصایب شود و به کمک ها و کشتی های حامل نیازهای اساسی اجازه ورود به یمن بدون هرگونه مانعی داده شود، و نیازهای غذایی، دارویی و دیگر نیازهای ملت یمن برآورده شود،‌تعامل مثبت خواهیم داشت.

شورای سیاسی انصارالله خاطر نشان کرده است : ما همچنین از تلاش های دولت دوست و برادر برای متوقف کردن تجاوزات و پایان یافتن رنج ملت یمن تمجید می کنیم و امیدواریم که این تلاش ها به گونه ای ادامه یابد که موفقیت هرگونه تلاشی در این زمینه را تضمین کند و به مانع تراشی متجاوزان در برابر ورود کمک های بشردوستانه پایان دهد.

در این بیانیه آمده است : ما بر ضرورت ازسرگیری گفت و گوهایی که تحت نظارت سازمان ملل متحد انجام می شد، از همان نقطه و مرحله ای که به سبب این جنگ ظالمانه متوقف شد، تاکید می کنیم.

شورای سیاسی انصارالله در پایان بیانیه خود آورده است : ما همچنین از مقاومت اسطوره ای و شجاعانه ملت بزرگ یمن و فداکاری ها و همبستگی عظیم در مقابله با این تجاوزات ظالمانه تمجید می کنیم و به نیروهای ارتش، امنیتی و کمیته های مردمی شجاع درود می فرستیم و ضمن تسلیت به خانواده های شهداء، شفای عاجل برای مجروحان از درگاه خداوند مسالت می کنیم.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها