کد خبر: ۳۱۴۶۹۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۸     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
داعش، يك كودك سوري مقيم شهر رقه را به اتهام دزدي اسلحه به صليب كشيد.
جبهه جهاني مستضعفين نوشت: ديده‌بان حقوق بشر سوريه از به صليب كشيدن يك كودك سوري توسط تروريست‌هاي داعش در شهر رقه خبر داد.

سايت خبري «الوطن» مصر دراين‌باره گزارش داد، داعش يك كودك را به اتهام دزدي اموال و سلاح، در يك پارك شهر رقه سوريه به صليب كشيد.

اين سازمان حقوقي در مورد زنده يا مرده بودن اين كودك هيچ اظهارنظري نكرده است.

چندي پيش نيز گروهك تروريستي داعش در ادامه اقدامات وحشيانه خود يك كودك نابالغ را در شهر منبج استان حلب سوريه به جرم اهانت به ذات الهي اعدام كرد.

اين كودك از كنار يك فلافل‌فروشي مي‌گذشت و از مادرش خواست تا براي او فلافل بخرد؛ اما مادرش با بيان اينكه آنان فقير هستند و پولي ندارد، كودك را منصرف كرد.

وي نيز با عصبانيت جمله توهين‌آميزي را بيان كرد كه شماري از اعضاي داعش اين حرف او را شنيده و وي را بازداشت كردند. اعضاي داعش بدون در نظر گرفتن فقر و نداري، غير مميز بودن و بدون هيچ ارشاد و نصيحتي، كودك را دو روز زنداني و سپس اعدام كردند.

سران گروهك تروريستي داعش كه به فساد، عياشي و شهوت‌راني مشهور هستند و زنان و دختران عراقي و سوري را به كنيزي مي‌گيرند، با اجراي قوانين سخت‌گيرانه بر مردم، آنان را به بهانه‌هاي واهي همچون درست نبستن روبنده، تماشاي كارتون، گوش دادن موسيقي و... شكنجه و اعدام مي‌كنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها