کد خبر: ۳۱۴۶۸۵
زمان انتشار: ۱۰:۲۱     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
بازیکن آماده این روزهای پرسپولیس هواداران این تیم را یک سرمایه باارزش می‌داند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، گابریل فرناندو هافبک برزیلی پرسپولیس یکی از خوب‌های دیدار با بنیادکار ازبکستان بود. دیداری که با برد و صعود سرخپوشان همراه بود. گابریل اما بدون کلاه محافظ مقابل بنیادکار به میدان رفت و شرایط بهتری داشت.

 

آقاي گابريل! به نظرت بازي با بنياد‌كار چطور پيش رفت؟

بازي مهم و خوبي بود. توانستيم شرايط اين ديدار را به سود خود برگردانيم. گل اول را زديم و پس از تساوي، دوباره به بازي برگشتيم و گلزني كرديم. البته فكر مي‌كنم توانايي پرسپوليس، پيروزي با گل‌هاي بيشتر بود ولي به‌ هر‌ حال كار را تمام كرديم و حالا خيلي خوشحاليم.

 

فكر مي‌كني در دور بعدي هم پرسپوليس بتواند موفق باشد؟

من نمي‌توانم آينده را پيش‌بيني كنم اما اين را مي‌دانم كه با وجود اين همه تماشاگر و هوادار مشتاق، هر تيمي را مي‌توانيم شكست بدهيم. مقابل النصر عربستان، لخويای قطر و بنيادكار ازبكستان نيز با حمايت اين تماشاگران به پيروزي رسيديم كه نتيجه‌اي فوق‌‌العاده بود.

 

حمايت‌ها كه بي‌نظير بود!

بله. اميدوارم هميشه همين مقدار تماشاگر را در ورزشگاه داشته باشيم. جو استاديوم فوق‌‌العاده مي‌شود وقتي هر طرف را كه نگاه مي‌كنيد، پرچم پرسپوليس را مي‌بينيد. من قبل از اينكه به ايران بيايم، اين موضوع را مي‌دانستم و حالا بهتر درك مي‌كنم كه بهتر و پرتماشاگرترين تيم آسيا چه تيمي است.

 

بدون كلاه محافظ مقابل بنيادكار به ميدان رفتي. اذيت نشدي؟

نه احساس كردم ديگر نيازي به اين كلاه ندارم. تا زماني كه احساس خطر مي‌كردم، از كلاه استفاده كردم ولي حالا ديگر هيچ نيازي به آن ندارم. البته قبلاً هم اين كلاه، هيچ محدوديتي برايم ايجاد نمي‌كرد ولي حالا راحت‌تر بازي مي‌كنم.

 

مي‌تواني نتيجه بازی مقابل گسترش فولاد را پيش‌بيني كني؟

نه، بايد به زمين برويم اما سعي و تلاش‌مان اين است كه بهترين بازي‌مان را نشان دهيم و خودمان را ثابت كنيم. روحيه تيمي پرسپوليس فوق‌‌العاده است و با يك برد ديگر، بهتر از اين‌ها هم مي‌شويم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها