کد خبر: ۳۱۴۶۳۷
زمان انتشار: ۰۹:۳۰     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
سفير پيشين آمريکا در سازمان ملل از سياست خارجي دولت اين کشور به شدت انتقاد کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، به گزارش پايگاه اينترنتي نشريه «هيل» وابسته به کنگره آمريکا در گزارشي اظهارات «جان بولتون» درباره تروريسم و انتقاد وي از دولت «باراک اوباما» رئيس جمهور آمريکا -- را منتشر کرد.

در اين گزارش آمده است: جان بولتون سفير پيشين آمريکا در سازمان ملل روز شنبه اعلام کرد باراک اوباما با در پيش گرفتن سياست خارجي فاقد منطق، درحال ترغيب تروريسم و تجاوز به آمريکا است.
بولتون -- که از وي به عنوان نامزد احتمالي حزب جمهوريخواه در انتخابات رياست جمهوري سال ۲۰۱۶ آمريکا نام برده مي‌شود -- در اجلاسي با موضوع آزادي در ايالت کاروليناي جنوب، باراک اوباما و هيلاري کلينتون – وزير خارجه پيشين آمريکا-- را با شديدترين انتقادات مخاطب قرار داد.
وي درباره قرار گرفتن تسليحات کشتار جمعي در دست داعش، هولوکاست هسته‌اي رژيم صهيونيستي و احتمال بروز حملات در دوران رياست جمهوري باراک اوباما در آمريکا، هشدار داد.
بولتون گفت: تروريست‌ها نمي‌دانند چه کسي در انتخابات سال ۲۰۱۶ آمريکا رئيس جمهور خواهد شد، اما مي‌دانند تا آن زمان باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا خواهد بود. هر دشمني که هدفي ضد آمريکايي داشته باشد مي‌داند اکنون زمان انجام دادن اين کار است.
بولتون در ادامه اوباما را فردي آماتور در عرصه سياست خارجي توصيف کرد و گفت: در عرصه سياست خارجي نمي‌توان آموزش ضمن خدمت داشت!
وي همچنين «هيلاري کلينتون» – نامزد انتخابات رياست جمهوري آمريکا در سال ۲۰۱۶-- را فردي راديکال توصيف کرد و گفت: هيلاري کلينتون مي‌تواند در عرصهٔ سياست خارجي فقط حرف بزند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها