کد خبر: ۳۱۴۶۲۷
زمان انتشار: ۰۹:۱۴     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
مهر/ معاون بازرگاني داخلي شرکت پشتيباني اموردام با بيان اينکه قيمت مرغ در ماه مبارک رمضان به اندازه‌ي که شب عيد گران نمي شود، گفت: نمي‌توان پيش‌بيني کرد حداکثر قيمت مرغ در اين ماه چقدر خواهد بود اما به بيش از ۸ تومان نخواهد رسيد.

عباس والوزي درمورد مباحث مطرح شده مبني بر افزايش قيمت مرغ در ماه مبارک رمضان و در پاسخ به اين پرسش که همانند ايام نوروز احتمال افزايش قيمت اين کالا به بيش از ۸ هزار تومان وجود دارد؟ اظهارداشت: قيمت اين کالا در ماه مبارک رمضان به اندازه‌‌اي که طي ايام نوروز افزايش پيدا کرده بود، بالا نمي‌رود.

وي با بيان اينکه شرکت پشتيباني اموردام مدتي‌ است توزيع ذخاير مرغ منجمد به بازار را متوقف کرده است، افزود: ما در ماه مبارک رمضان با توزيع ذخاير موجود، بازار را مديريت مي‌کنيم، ضمن اينکه ذخاير مرغ منجمد شرکت پشتيياني در حال حاضر حدود ۱۰۰ هزارتن است و اين ذخاير براي مديريت بازار ماه رمضان به کار گفته مي‌شود.

والوزي با بيان اينکه قيمت شب عيد مجددا در ماه مبارک رمضان براي مرغ تکرار نخواهد شد، اضافه کرد: نمي‌توان پيش‌بيني کرد حداکثر قيمت مرغ در اين ماه چقدر خواهد بود اما به بيش از ۸ تومان نخواهد رسيد.

اين مقام مسئول گفت: ما قصد داريم براي قيمت ۷ هزار تومان که قيمت منطقي اين کالاست، برنامه‌ريزي کنيم.

والوزي با اشاره به اينکه جمع‌آوري مرغ مازاد از بازار همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: تحويل مرغ به شرکت پشتيباني براي مرغ‌داران اختياري است، يعني اگر مرغ‌داري بتواند کالاي خود را با قيمتي بهتر بفروشد، آن را در اختيار شرکت پشتيباني قرار نمي‌دهد اما در صورتي‌که قيمت بازار کمتر از قيمت جمع‌آوري شرکت پشتيباني باشد توليدکنندگان کالا‌يشان را به ما تحويل مي‌دهند.

وي با بيان اينکه در حال حاضر خريد مرغ مازاد به شکل محدود انجام مي‌شود، افزود: ميزان خريد ما روزانه حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ تن بوده که طي سه روز اخير اين ميزان به ۴۰۰ تن کاهش پيدا کرده ضمن اينکه شرکت پشتيباني طي اين دوره جمع‌آوري مرغ مازاد، حدود ۱۴ هزارتن از اين کالا را خريداري کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها