کد خبر: ۳۱۴۴۷۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
تسنيم/ کاپيتان تيم فوتبال استقلال در آستانه ديدار حساس مقابل تراکتورسازي گفت: کي‌روش به هر قيمتي نبايد در تيم ملي بماند و طرفين بايد نسبت به يکديگر با احترام کامل رفتار کنند.
رضا عنايتي درمورد ديدار فردا با تراکتورسازي تبريز گفت: اين بازي هم براي ما و هم براي تراکتورسازي، حساس و تعيين‌کننده است. روزنه‌هايي از اميد باقي‌مانده تا ما سهميه آسيا بگيريم و از طرفي تراکتورسازي هم دنبال قهرماني در ليگ برتر است. اين بازي هميشه حساس است، ولي فکر مي‌کنم جذابيت‌ها و حساسيت‌هاي اين بازي نسبت به گذشته بيشتر شده باشد.
وي در مورد تقابل تيموريان با استقلال و اينکه خيلي‌ها معتقدند آبي‌پوشان از جدايي آندو ضربه خوردند، تأکيد کرد: من نبايد به‌خاطر فوتبال درمورد دوستم حرف بزنم. آندو يک بازيکن فوق‌العاده است، ولي من اجازه ندارم درمورد اين مسائل صحبت کنم. اگر بخواهم صحبتي انجام دهم، بايد در مورد دوستي‌ام با تيموريان باشد. حساسيت اين بازي به‌خاطر تيموريان نيست، ولي بعضي‌ها مي‌خواهند اين موضوع را طور ديگري مطرح کنند.
مهاجم پيشين تيم ملي درمورد حرف‌هاي اخير وزير ورزش که موضعي تند درمورد سرمربي تيم ملي فوتبال ايران داشت، گفت: کي‌روش مربي بزرگي است و شکي در آن وجود ندارد. اوضاع تيم ملي ايران هم بعد از آمدن او مقداري بهتر شد. بحث مهم اين است که نبايد اجازه بدهيم کي‌روش درمورد همه چيز تعيين تکليف کند. از طرفي اين موضوع واقعا ناراحت‌کننده است که ما مربيان خودمان را قبول نداريم.
عنايتي خاطرنشان کرد: وقتي يک مربي خارجي چيزي از ما مي‌خواهد، براي برآورده کردن خواسته‌هاي او هر کاري را انجام مي‌دهيم. انگار مربي خارجي رئيس است و ما هم کارگر. من معتقدم کي‌روش بايد به فوتبال ايران احترام بگذارد و در چارچوب وظايف خودش عمل کند. ما هم بايد به تعهداتي که نسبت به او داريم عمل کنيم. اعتقاد من اين است که کي‌روش به هر قيمتي نبايد در تيم ملي بماند. طرفين بايد نسبت به يکديگر با احترام کامل رفتار کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها