کد خبر: ۳۱۴۲۹۷
زمان انتشار: ۰۹:۳۷     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
پس از انتقادهای دوباره وزیر ورزش، سرمربی تیم ملی اعتقاد دارد وقتی نفر اول ورزش ایران مخالف اوست نمی‌تواند کار کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان در جلسه با جمعی از پیشکسوتان فوتبال بار دیگر به شدت به کارلوس کی روش حمله کرد تا سرمربی پرتغالی، از این انتقادها این بار عصبانی‌تر از همیشه شود.

 

كی روش بعد از جام ملت‌های آسیا گفته بود با این شرایط نمی‌تواند در تیم ملی باقی بماند اما بعد از صحبت با حسنی‌خو نماینده وزارت ورزش نظرش عوض شد.

 

حالا انتقادهای دوباره وزیر ورزش، باعث شده کی روش در تماس تلفنی با علی کفاشیان، رئیس فدراسیون مراتب ناراحتی شدید خود را از اظهارات وزیر ورزش ابراز کند.

 

وی به کفاشیان اعلام کرد با این وضعیت ادامه همکاری همانطور که در گذشته اعلام کرده بود، امکان پذیر نیست. او همچنین در ادامه این گفتگو از سمت خود کناره گیری کرد و خواستار یک جلسه اصظراری با رئیس فدراسیون فوتبال شد.

 

کفاشیان نیز به کی روش اعلام کرد که برای جلسه هیات رئیسه فدراسیون در مشهد به سر می برد و در اولین فرصت با کی روش دیدار خواهد کرد.

 

صحبت‌های وزیر ورزش، سکانس جدید سریال رفتن یا ماندن کی‌روش در ایران را کلید زده است. سریالی که وزیر نشان داده تا بودن کی‌روش در ایران، علاقه‌ای به پایان آن ندارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها