کد خبر: ۳۱۴۲۰۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
هدایتی عنوان کرد: باشد که خداوند متعال شاهد و ناظر به تمام اعمال ماست اوست که از تمام اسرار مابا خبراست پس ما باید به او پاسخ بدهیم پس من همه و خودم را به او می‌سپارم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حسین هدایتی که برای دومین بازی پیاپی بلیت‌های بازی پرسپولیس در آسیا را خریداری کرد، مطلبی را پس از صعود پرسپولیس به مرحله حذفی آسیا منتشر کرد.

هدایتی در صفحه اینستاگرامش نوشت: خدا رو شکر میکنم و به هـمه شما پرسپولیسیهـاى عزیز خیلى خیلى تبریک میگویم این نتیجه با هـم بودن و حضور یکصد هـزار نفر به نمایندگى ملیونهـا نفر پرسپولیسى عاشق بود امیدوارم توانسته باشم با هـدیه دادن بلیطهـا به شما دوستان عزیزم سهـم کوچکى در این پیروزى و شادمانى و صعود به مرحله بعد را داشته باشم.
باشد که خداوند متعال شاهـد و ناظر به تمام اعمال ماست اوست که از تمام اسرار مابا خبراست پس ما باید به او پاسخ بدهـیم پس من هـمه و خودم را به او میسپارم و براى هـمه از جمله کسانى که مرا دوست ندارند آرزوى سلامتى و تندرستى دارم .از ماست که بر ماست.

گفتنی است هدایتی یکی از خریداران باشگاه پرسپولیس است که در مزایده سوم خرید باشگاه شرکت کرده اما به دلایلی فعلا صلاحیت وی تایید نشده نشده است.

طبق اخبار منتشر شده مزایده چهارم باشگاه پرسپولیس در روز ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها