کد خبر: ۳۱۴۱۴۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
سرمربی پرسپولیس گفت: «بدون توجه به مشکلات مالی به دنبال این هستیم که فقط دل مردم را برابر استقلال و الهلال شاد کنیم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از  جام نیوز، برانکو ایوانکوویچ روز گذشته دومین سه امتیازش را از ورزشگاه آزادی به دست آورد. شکست بنیادکار پرسپولیس را برای آینده امیدوار نگه داشت.

 

ایوانکوویچ در گفتگویی به طور رسمی از جذب سه، چهار بازیکن در فصل نقل و انتقالات خبر داد و از علی دایی و علی كریمی رسما دعوت كرد تا به تمرین پرسپولیس بروند.

 

اظهارات برانكو را در ادامه می خوانید:

 

* بعد از برد دیشب برابر بنیادکار، چه حسی دارید؟

- احساس خوبی دارم و امیدوار به آینده. می‌خواهم از همه هواداران تشكر كنم كه در دیدار برابر بنیادکار همان ارتش سرخ و یار دوازدهم ما بودند. ما در مسابقات فصل و آسیا عملکرد خوبی داشته‌ایم.

 

* دیدار برابر بنیادکار از نظر خیلی‌ها یک پیروزی از قبل پیش‌بینی شده تلقی می‌شد.

- این طور نیست بنیادکار به لحاظ کیفیت بازی خیلی بهتر از نتیجه‌اش بازی کرد. من از شما می‌پرسم در دیدار رفت چند درصد مالکیت توپ دست پرسپولیس بود و چند شوت به دروازه پرسپولیس شد.

 

* شما بگویید چطور بوده؟

- در دیدار رفت 60 درصد مالکیت توپ دست بنیادکار بوده و سهم پرسپولیس فقط 40 درصد بود. آنها 15، 16 شوت به سمت دروازه ما زدند و خطرات زیادی را به وجود آوردند.

 

* شما در مصاحبه‌ای گفته‌ بودید صددرصد پرسپولیس را حفظ می‌کنید این صحبت‌ها برای روحیه دادن بود یا واقعیت داشت؟

- من راجع به بازیکنان جدید صحبتی نکردم بلکه گفتم بازیکنان فعلی باقی می‌مانند و در کنار آنها چند بازیکن جدید هم جذب خواهیم کرد. با محسن بنگر بازیکنان ما به 22 می‌رسند و می‌توانیم سه، چهار بازیکن دیگر را هم به این تیم اضافه کنیم.

 

* نه تنها شما بلکه بازیکنان هم از مشکلات مالی رنج می‌برند. شما فکر می‌کنید با این شرایط پرسپولیس بتواند در ادامه کار موفق باشد.

- قبول دارم که برای بازیکنان این مسایل راحت نیست و شرایط برای‌شان دشوار است اما بازیکنان من حرفه‌ای واقعی هستند و بدون توجه به مشکلات و سختی‌ها در هر تمرین و مسابقه با تمام وجود بازی می‌کنند. همان‌طور که برابر بنیادكار تمرکز و حواس‌مان جمع بود حالا هم با توجه به مشکلاتی که همه می‌دانند به دنبال این هستیم که فقط دل مردم را برابر استقلال و الهلال شاد کنیم.

 

* خیلی‌ها می‌گویند برانکو به سرنوشت ژوزه و قلعه‌‌نویی دچار می‌شود، چرا که کی‌روش با دعوت زیاد بازیکنان این دو مربی عملا نگذاشت آنها نتیجه بگیرند.

- من می‌دانم که کی‌روش از حضور من در ایران راضی است. من آمده‌ام بازیکنان را به هدف نهایی و پیشرفت روزافزون نائل کنم. وقتی تیم من پیشرفت کند تیم ملی هم از آن سود می‌برد.

 

* اما دعوت زیاد بازیکنان کار‌های تاکتیکی شما را مختل می‌کند برای فصل بعد نگران نیستید؟

- نه ترسی ندارم خوشحال خواهم بود که ملی‌پوشان زیادی در تیم ملی داشته باشم. این یعنی این‌که کارمان را خوب انجام داده‌ایم که تعداد ملی‌پوشان‌مان در تیم ملی زیاد است.

 

* دوست داشتید علی کریمی و علی دایی با حضور سر تمرین پرسپولیس به شما خوشامد بگویند و از شما حمایت کنند؟

- آنها بزرگان پرسپولیس هستند و بخشی از پرسپولیس در قلب‌شان است. این‌که بخواهم سر تمرین بیایند بستگی به خودشان دارد. بازی‌های زیادی را همراه با فداکاری برای پرسپولیس انجام دادم و خدمات آنها در کنار اسم‌شان نوشته شده است. هواداران هرگز نباید آنها را فراموش کنند.

 

* به این فکر افتاده‌اید که آنها را به اردوی تیم دعوت کنید؟

- آنها بازیکنانی هستند که بیشترین موفقیت را در تیم ملی با آنها به دست آورده‌ام. دایی، کریمی و مهدوی‌کیا حالا رفقای من هستند و خوشحال می‌شوم آنها را در تمرینات پرسپولیس ببینم.

 

* کسانی‌که در مزایده خرید پرسپولیس شرکت کرده‌اند از جذب ستاره‌های تیم ملی خبر دادند تا اینگونه خودشان را مطرح کنند شما به گوچی و دژآگه فکر کرده‌اید و آنها در لیست شما هستند؟

- من هنوز به جذب بازیکنانی که باید فصل آینده به ما ملحق شوند نپرداخته‌ام. ما کاری مهم‌تر از جذب بازیکنان داریم و آن هم دیدار برابر استقلال و الهلال است. در خصوص این مسایل بعد از این بازی ها فکر خواهم کرد.

 

* می‌شود یک تیتر هم بابت بازی بنیادكار به ما بدهید؟

- ارتش سرخ با یار دوازدهم پرسپولیس بنیادکار را شكست داد... نه نه این را تیتر کنید "ارتش سرخ بنیادکار را به آتش كشید"؛ فکر کنم این تیتر بهتر باشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها