کد خبر: ۳۱۴۰۱
زمان انتشار: ۱۷:۳۳     ۲۹ آذر ۱۳۹۰
وجه اشراک مخالفین جبهه پایداری را در این می‌بینیم که در فتنه 88 به خوبی عمل نکردندو البته شاید کسانی باشند که شاید خودشان را عضو جبهه پایداری نبینند ولی در برابر فتنه 88 عملکردخوبی داشتند مثل آقای حداد عادل و آقای فدایی، ولی ما آنها را جزو جبهه پایداری می‌دانیم، چون جبهه پایداری حزب نیست بلکه یک تفکر است.
به گزارش 598 به نقل از هم اندیشی حجت الاسلام رسایی نماینده مجلس و عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفتگو با خبرنگار هم اندیشی به مسائلی در خصوص جبهه پایداری اشاره نمودند:

اختلافی بین علما نیست/معیار ولی فقیه است

 متاسفانه برخی امروز در صدد القاء این هستندکه بین علما اختلاف وجودد ارد، در حالی که آیت الله مصباح یزدی یک گل هستند و آیت الله مهدوی کنی نیز گل دیگر و هر گلی بوی خودش را دارد و علما برای ما عزیز و محترم هستند.

در عین حال آن چیزی که ما از علما آموختیم این است که هرکس باید براساس تکلیفی که درک می‌کند عمل نماید و تلاش کند.

مبنای این تکلیف در حال حاضر به ویژه در مسائل سیاسی و اجتماعی ولی فقیه هستند.

تکلیفی که امروز رهبری معظم بر دوش ما قرارداده‌اند فقط یک چیز است و آن هم تلاش برای مشارکت حداکثری اصولگرایان است.

بنا براین برخی از دوستان ما راه بوجود آمدن مشارکت حداکثری را در این می‌دانند که شش ماه مانده به انتخابات، همه تحت یک پرچم واحد جمع بشوند. برخی دیگر بر این باورند که راه مشارکت حداکثری این نیست، بلکه باید وضعیت را رصد نمود و بر اساس وضعیت موجود حرکت کرد. بجای این که حول افراد وحدت حاصل شود، باید حول مبانی و اصول اتحاد بر قرارکرد.

اینجاست که گاهاً از این موضوعات القاء مخالفت‌هایی می‌شود، در حالی که این اختلاف سلیقه‌ای‌است که انشاء الله یک گروه دیگری را قانع خواهد ساخت  و در غیر این‌صورت به تکلیف عمل خواهندکرد.

القاء مخالفت جبهه پایداری و مرجعیت از طرف کسانیست که خود اعتقادی به مرجعیت ندارند

 مهمترین امتیاز و ویژگی جبهه پایداری این هست که در رأس خود یک عالم بزرگواری مثل آیت الله مصباح یزدی را دارد و این شاخصه مهم یعنی آیت الله مصباح یزدی به عنوان یک شخصیت زیرک، باهوش و شخصی که به خوبی مسائل را درک می‌نماید، مورد تایید رهبر معظم انقلاب هستند.

اینگونه نیست که در جبهه پایداری نسبت به مرجعیت ـ خدایی ناکرده ـ نگاه مخالف حاکم باشد ومن نیز نشینیده‌ام که کسی این چنین القائی نموده‌باشد.

سایت‌ها و منابعی که اینگونه القائاتی دارند خودشان به مرجعیت اعتقادی ندارند.

ساکتین فتنه صلاحیت تصمیم گیری ندارند

کسانی که در فتنه 88  ساکت بودند، جزو خواص مردود هستند ولی هنوز داخل در نظام هستند - نه مثل موسوی و کروبی و برخی اصلاح‌طلبان و حامیان آنها که از اصل نظام خارج شدند- ما اینها را اصولگرا می‌دانیم، لکن جایگاه تصمیم ‌گیری برای اصولگرایان دیگر را ندارند.

طبیعتا باید این دسته حسن نیت و اصولگرایی خود را در بزنگاه‌های دیگر ثابت نمایند، گذشته را جبران و اصلاح نمایند تا شاید در دوره‌های آینده به عنوان مرجع برای نیروهای انقلابی و ارزشی شناخته شوند، اما در حال حاضر این جایگاه برای آنها وجود ندارد.

وجه اشتراک مخالفین جبهه پایداری

وجه اشراک مخالفین جبهه پایداری را در این می‌بینیم که در فتنه 88 به خوبی عمل نکردندو البته شاید کسانی باشند که شاید خودشان را عضو جبهه پایداری نبینند ولی در برابر فتنه 88 عملکردخوبی داشتند مثل آقای حداد عادل و آقای فدایی، ولی ما آنها را جزو جبهه پایداری می‌دانیم، چون جبهه پایداری حزب نیست بلکه یک تفکر است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها