کد خبر: ۳۱۳۷۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: «طلبکاران هر روز در باشگاه هستند و ما هم توانایی لازم را برای پاسخگویی به آنها نداریم.»
بهرام افشارزاده در خصوص برگزاری مزایده چهارم در روز 29 اردیبهشت اظهار داشت: «الان بدترین موقعیت برای استقلال است که این مزایده در این تاریخ برگزار می شود. اسپانسر با توجه به این تاریخ و بلاتکلیفی  حق دارد از پرداخت پول خودداری می کند. امیدوارم هر چه زودتر تدابیری اندیشیده شود تا از این بلاتکلیفی خارج شویم، در غیر این صورت ضربه مهلکی به استقلال وارد خواهد شد.»

 

وی ادامه داد: «به نظرم مجلس و طیب نیا، وزیر اقتصاد، باید ورود کنند چون به این دو باشگاه توجه زیادی می شود. استقلال و پرسپولیس کارخانه سیمان نیست که هر روز برایشان یک تصمیم گرفته شود. هواداران ما نگران هستند و هر روز به باشگاه مراجعه می کنند و ما نمی دانیم چه قولی باید به آنها بدهیم.»

 

مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: «به نظرم سازمان خصوصی سازی باید قبل از اینکه نام افراد شرکت کننده را اعلام می کرد اهلیت آنها را مشخص می کرد تا اینقدر حساسیت ایجاد نشود.»

 

افشارزاده در خصوص مشکلات مالی استقلال بیان داشت: «به بازیکنان حق می دهم. این بار هم نهایت تلاش خود را انجام می دهیم و از صبح تا شب به دنبال پول هستیم. طلبکاران هر روز در باشگاه هستند و ما هم توانایی لازم را برای پاسخگویی به آنها نداریم. به نظرم نام باشگاه استقلال در حال لطمه خوردن است. کارمندان سه ماه است حقوق نگرفته اند. کمپ هم مشکلاتی دارد و چمنش در حال خراب شدن است. بازیکنان و کادر فنی به دنبال معوقات خود هستند و این کار ما را سخت کرده است.»

 

وی اذعان داشت: «از هواداران می خواهم در این دو بازی شرایط حساس استقلال را درک کنند. ما به دنبال کسب سهمیه هستیم. از آنها می خواهیم از آوردن پوستر و بنر که باعث تضعیف روحیه تیم می شود خودداری کنند.»

 

مدیرعامل استقلال در این باره که گفت می شود بیگ زاده از استقلال قهر کرده، توضیح داد: «من دیروز با وی صحبت کردم. یکسری مشکلاتی دارد که البته حق با او است. ما در پرداخت مطالبات وی و سایر بازیکنان عقب هستیم و باید هر چه زودتر نسبت به پرداخت آن اقدام کنیم.»

 

افشارزاده در این خصوص که گفته می شود کرار به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش در دیدار مقابل تراکتورسازی به میدان نخواهد رفت، گفت: «من نمی دانم چرا رسانه ها هر روز یک مطلب جدید در خصوص کرار منتشر می کنند. کرار قطعا در دیدار برابر تراکتورسازی بازی خواهد کرد و من به عنوان مدیرعامل باید جلوی این حاشیه سازی ها را بگیرم.»

 

مدیرعامل استقلال در واکنش به این سوال که پیش از این اعلام کرده بودید هواداران تراکتور هر چقدر که می خواهند به ورزشگاه بیایند تاکید کرد: «ما طبق قانون عمل خواهیم کرد و هر چه قانون سازمان لیگ به ما بگوید پیروی خواهیم کرد.»

 

افشارزاده در پایان در خصوص اینکه شاید دربی روز پنجشنبه هفته آینده برگزار شود، یادآور شد: «در این باره هیچ مشکلی نداریم و هر چه مسئولان تصمیم بگیرند اطاعت خواهیم کرد.»

کاپ


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها