کد خبر: ۳۱۳۵۳
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۲۹ آذر ۱۳۹۰
روزنامه وطن امروز در ستون سایه روشن خود اخبار ویژه ای را منتشر کرد.


تکدی‌گری هنری در سالن خالی!

دوره‌گردی و «تکدی‌گری هنری» نهایت دستاورد عناصر فراری از کشور پس از سال‌ها هجمه سنگین تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی است؛ دستاوردی که حتی از سوی حامیان دیروز این جریان نیز دیگر مورد پیگیری قرار نمی‌گیرد.
 
به گزارش رجانیوز، این روایت، حکایت شبنم طلوعی، بهایی فراری است که این روزها در پاریس و فرهنگسرای پویا نمایش «رقص پاییزی» را روی صحنه برده است؛‌نمایش که داستان ۳ زن، یکی پناهنده سیاسی دهه 60، دیگری زن خبرنگار در اوین و آخری زن خلافکاری را روایت می‌کند که به سودای پناهندگی راهی فرانسه شده است.

این نمایش که به صورت تک‌گویی (مونولوگ) اجرا می‌شود، قرار است نگاهی به وضع زنان جامعه ایرانی داشته باشد اما آنچه موجب می‌شود تا اوج عظمت هنرمندان ضدانقلاب در خارج از کشور مشخص شود، حضور طلوعی در نقش هر ۳ این زنان به همراه کارگردانی، نویسندگی و طرایح متن این نمایش است!
 
با توجه به این مساله تنها تماشاگران این تئاتر باقی می‌مانند که قطعا با توجه به ظرفیت‌های وی، احتمالا شاهد حضور خود وی به عنوان تماشاگر این تئاتر هم خواهیم بود. این آبروریزی فرهنگی تا جایی بالا گرفته که حتی تلویزیون دولتی آمریکا AVA هم با کنایه و اینچنین از آن یاد می‌کند: «این نمایش هر شب با حضور بسیار زیاد و مملو از جمعیت مردم اما با تماشاگر معدود به اجرا درمی‌آید!«

BBC به دنبال چه خبرنگارانی است؟

آگهی جذب رصدگر و جاسوس تحت عناوین «استخدام نیروی بررسی رسانه‌ها» که یک بار در تابستان امسال با عدم استقبال ایرانیان مواجه شده بود این بار توسط کارمندان رسمی BBC فارسی رد شبکه‌های اجتماعی تبلیغ می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، BBC فارسی در راستای عقب نیفتادن از رقیبش در سفارت مجازی آمریکا، آگهی جذب رصدگر و جاسوس تحت عنوان «استخدام نیروی بررسی سامانه‌ها» را در شبکه‌های اجتماعی انتشار داد.

این افراد که به صورت مجازی برای این رسانه کار خواهند کرد، در برخی کشورهای نزدیک به ایران مصاحبه‌ می‌شوند. این آگهی که یک بار در تابستان امسال با عدم استقبال ایرانیان مواجه شده بود این بار توسط کارمندان رسمی BBC فارسی در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ می‌شود تا بلکه این بنگاه شایعه‌ پراکن نیز به نیات خیرش برسد!
 
«نیما اکبرپور»، مجری برنامه کلیک فارسی BBC با ارائه لینک و توضیحات در جهت تبلیغ این پروژه در شبکه‌های اجتماعی شروع به فعالیت کرده و به این موضوع اشاره کرده است که کسانیدر اولویت استخدامی این پروژه‌ قرار دارند که دسترسی به اطلاعات پنهان داشته و بتوانند جاسوسی کامل از اطلاعات پنهان انجامن دهند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها