کد خبر: ۳۱۳۴۷۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
تاریخ نگارش این سند اگر چه در نامه قید نشده است اما آنچه که از این حکم برمی آید نشانگر این موضوع است که گروهک فرقان این سند را پس از به شهادت رساندن استاد مطهری برای تنویر افکار عمومی و در جهت برعهده گرفتن این اقدام تروریستی صادر کرده است.

  به گزارش پایگاه 598 به نقل از سراج24،سند زیر مدرک جنایت گروهک تروریستی فرقان در ترور استاد "شهید مرتضی مطهری" است که چندی بعد از شهادت ایشان صادر شده و به مهر گروهک تروریستی فرقان در آمده است.
 
اگر چه تاریخ نگارش این سند در نامه قید نشده است اما آنچه که از این حکم برمی آید نشانگر این موضوع است که گروهک فرقان این سند را پس از به شهادت رساندن استاد مطهری برای تنویر افکار عمومی و در جهت برعهده گرفتن این اقدام تروریستی صادر کرده است.
 
استاد شهید مرتضی مطهری شامگاه روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۵۸ پس از پایان جلسه‌ای در منزل یدالله سحابی به همراه گروهی از رجال سیاسی انقلابی، در تاریکی شب و هنگام خروج از محل جلسه، هدف گلوله یکی از افراد گروه فرقان قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان طرفه درگذشت. قاتلان او سه نفر به نام‌های محمدعلی بصیری، حمید نیکنام و وفا قاضی زاده بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها